اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باتوجه به‌جواب‌گو بودن تعداد نانوایی‌ها؛

توقف رسیدگی به درخواست‌های احداث نانوایی در خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آرد و نان خرمشهر گفت: باتوجه به اینکه تعداد نانوایی‌های خرمشهر جواب‌گوی نیاز شهروندان است، رسیدگی به درخواست‌های احداث نانوایی به‌طور موقت متوقف شده است.

توقف رسیدگی به درخواست‌های احداث نانوایی در خرمشهر
رضا نایقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و ایجاد فضای رقابتی در تولید و عرضه نان، کیفیت نان تولیدی این شهرستان تاحدودی افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه عوامل مختلفی که در افزایش کیفیت نان مؤثر است، بیان کرد: آرد مرغوب تنها یکی از عوامل مؤثر در افزایش کیفیت نان است و به‌تنهایی نمی‌تواند کیفیت نان تولیدی را به 100 درصد برساند.
رئیس شورای آرد و نان خرمشهر افزود: مهارت نانوایان و کارگران شاغل در نانوایی‌ها از دیگر عوامل مؤثر بر افزایش کیفیت نان است که در همین راستا تمهیدات لازم به‌منظور آموزش نانوایان اتخاذ شده است.
وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با فنی و حرفه‌ای این شهرستان، ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک دوره مهارت نانوایان در فنی و حرفه‌ای این شهرستان برگزار خواهد شد.
نایقی با اشاره به مصوبه دولت مبنی براینکه تنها دارندگان گواهی‌نامه بین‌المللی فنی و حرفه‌ای قادر به استفاده از خدمات تأمین اجتماعی خواهند بود، تصریح کرد: امیدواریم تمام نانواهای سطح شهرستان استقبال گسترده‌ای از این دوره آموزشی داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در فرمانداری، گفت: تعداد نانوایی‌های موجود در سطح شهرستان خرمشهر جواب‌گوی تقاضای شهروندان است در همین راستا رسیدگی به درخواست‌های احداث نانوایی فعلاً متوقف شده است.
رئیس شورای آرد و نان خرمشهر اضافه کرد: در حال حاضر 102 نانوایی در سطح شهر و روستای خرمشهر فعال است که از این تعداد 99 نانوایی نان تافتون عرضه می‌کنند.
وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده در کمیسیون آرد ونان، گفت: نانوایی‌های جدیدالتأسیس در صورتی که اقدام به تولید و عرضه نان لواش تهران کنند، مجوز دریافت خواهند کرد.
نایقی تصریح کرد: مردم همراهی مطلوبی با مسئولان در راستای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها داشتند که امیدواریم توقعات مردم نیز از اجرای این طرح محقق شود.
وی افزود: باتوجه به اینکه نانوایی‌ها می‌توانند آرد مصرفی خود را انتخاب و با تولید نان بهتر وارد بازار رقابتی شوند، مردم نیز باید از نانوایی‌هایی که نان مرغوب‌تری تولید می‌کنند، نان مصرفی خود را خریداری کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول