اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر تعزیرات آرد و نان آمل خبر داد:

تشکیل 20 پرونده نانوایی‌های متخلف در آمل

خبرگزاری فارس: دبیر تعزیرات آرد و نان آمل گفت: طی یک ماه گذشته برای 20 نانوایی متخلف آمل تشکیل پرونده قضایی شده و با لغو پروانه سه واحد نانوایی از ادامه فعالیت‌شان ممانعت شد.

تشکیل 20 پرونده نانوایی‌های متخلف در آمل
 ابراهیم عمرانی تبار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: طی یک ماه گذشته برای 20 نانوایی متخلف آمل تشکیل پرونده قضایی شده و با لغو پروانه سه واحد نانوایی، فعالیت‌شان به تعطیلی دائمی منجر شد.
وی خاطرنشان کرد: طی جلسه اخیر تعزیرات آرد و نان فرمانداری آمل پرونده 20 واحد نانوایی متخلف مطرح شده که 19 مورد آن با صدور رای و جریمه همراه بود.
دبیر تعزیرات آرد و نان آمل کل مبلغ جرایم را 11 میلیون و 400 هزار ریال عنوان کرد و گفت: عمده جرایم ناشی از کم‌فروشی، نامرغوبی نان، عدم رعایت بهداشت، تعطیلی خودسرانه، پخت نامطلوب و ایجاد نارضایتی در بین مردم بوده است.
دبیر تعزیرات آرد و نان فرمانداری آمل تصریح کرد: سه مورد پروانه کسب و مجوز کار نانواییهایی که سه بار متوالی تخلف داشتند بر اساس بند (د) آیین‌نامه تعزیرات آرد و نان با لغو مجوز روبرو شده و در آینده به تعطیلی دائمی منجر میشود.
وی با اشاره به اینکه تخلفات ماه رمضان در جلسات ماهانه آینده بررسی شده و نتایج اعلام میشود، متذکر شد: اکیپ بازرسی با حضور نمایندگان فرمانداری، ادارات بازرگانی، شبکه بهداشت و درمان و اتحادیه صنف نانواییهای سرزده از نانواییهای سطح شهر بازدید کردند که پرونده نانوا‌های متخلف تنظیم شده و برای تصمیم‌‌گیری به کمیسیون تعزیرات روانه میشود.
عمرانی تبار با اشاره به اهداف بازدیدهای لازم از نانواییهای سطح شهر و روستا ابراز داشت: نان قوت قالب مردم ما بوده و حق مردم است که از نانی مرغوب، با کیفیت، خوش پخت و سالم استفاده کنند.
به گزارش فارس، 407 نانوایی در شهرستان 400 صد هزار نفری آمل در حال خدمت به مردم هستند که تعدادی نانوایی دیگر نیز با اخذ مجوز لازم به این جمع میپیوندند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول