اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرس‍‍ی سازمان بازرگان‍‍ی استان قم خبر داد:

تشکیل 400 پرونده تخلف در زمینه نانوایی‌ها‌

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرس‍‍ی سازمان بازرگان‍‍ی استان قم گفت: 408 پرونده تخلف در زمینه نانوایان تشکیل شده که ارزش ریالی تخلفات 238 میلیون ریال بوده است.

تشکیل 400 پرونده تخلف در زمینه نانوایی‌ها‌
احمدرضا سم‍‍یع‍‍ی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه فصل تابستان و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این طرح از دهم تیر ماه الی 10 شهریور ماه اجرا شد.
وی ادامه داد: در این مدت 34 هزار و 737 واحد صنفی بازرسی شد که از این تعداد 2 هزار و 694 پرونده تخلف تشکیل شد.
معاون نظارت و بازرس‍‍ی سازمان بازرگان‍‍ی استان قم بیان داشت: عمده تخلفات مطرح شده برای این واحدها گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی و کم‌فروشی بوده است.
سمیعی نسب با بیان اینکه 56 پرونده قاچاق کالا نیز در این مدت تنظیم شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده 3 میلیارد و 738 میلیون ریال بوده است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انجام بازرسی و نظارت در بخش نانوایان گفت: 10 هزار و 419 مورد بازرسی از نانوایان از ابتدای خرداد ماه تاکنون انجام شده است.
معاون نظارت و بازرس‍‍ی سازمان بازرگان‍‍ی استان قم عنوان داشت: 408 پرونده تخلف در زمینه نانوایان تشکیل شده که ارزش ریالی تخلفات 238 میلیون ریال بوده است.
سمیعی‌نسب تصریح کرد: در قسمت ستاد خبری و رسیدگی به شکایت 2 هزار و 212 مورد گزارش مردمی دریافت شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در بحث ناظران افتخاری 412 گزارش از ناظران دریافت شده است که توسط بازرسان سازمان مورد رسیدگی قرار گرفته است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول