اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری رباط کریم خبر داد:

نوسازی بیش از 100 نانوایی در رباط کریم

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم از بهسازی و نوسازی بیش از 100 واحد نانوایی در این شهرستان خبر داد.

نوسازی بیش از 100 نانوایی در رباط کریم
بیژن سلیمان پور امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: صاحبان نانواییها در شهرستان رباط کریم باید براساس طرح و برنامه‌ریزیهای انجام شده نانواییهای خود را بهسازی و نوسازی کنند.
وی ادامه داد: ارائه نان با کیفیت و مرغوب به شهروندان یکی از مهم‌ترین وظایف نانواییها بوده لذا اهمیت دارد تا این نان در محطیی کاملا بهداشتی و تمیز پخت شود.
این مسئول با تأکید بر این که با نانوایانی که در عرضه نان دقت کافی نداشته باشند برخورد قانونی خواهد شد، افزود: نحوه پخت نان و نوع فعالیت نانواییها در این شهرستان تحت نظارت بازرسان قرار گرفته و در صورت گزارشات مردمی نیز سریعا نانوایی مذکور مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت مشاهده تخلف تذکر لازم به صاحب نانوایی داده میشود، در صورت ادامه تخلف، از ادامه فعالیت آن نانوایی جلوگیری خواهد شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم در ادامه سخنان خود بازدید مستمر از واحدهای نانوایی فعال در این شهرستان را مهم ارزیابی کرد و گفت: این بازدیدها میتواند نقش به سزایی در ارتقای کیفیت نان و همچنین افزایش رضایتمندی مردم داشته باشد.
سلیمان پور گفت: براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده صاحبان نانوایی باید اقداماتی نظیر تعویض کاشی و سرامیک کف و دیوار را انجام دهند و تجهیزات مستهلک پخت نان خود را تعویض کنند.
وی در ادامه سخنان خود بر تثبیت شغل کارگران در نانواییها تأکید کر اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده صاحبان نانواییها باید کارگران خود را بیمه کنند.
سلیمان پور تصریح کرد: بیمه کارگران نقش بسیار مهمی در ثبات شغلی آنان داشته، لذا به منظور تحقق اهداف مورد نظر از این پس با واحدهای نانوایی که کارگران خود را بیمه نکنند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
وی گفت: بازدیدهای سرزده از واحدهای نانوایی همچنان در این شهرستان ادامه دارد که در این راستا از فعالیت برخی نانواییها با توجه به مشکلات جلوگیری شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول