اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنایع، معادن و تجارت:

ایجاد اشتغال در بالا بردن امنیت ملی موثر است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنایع، معادن و تجارت با بیان اینکه شکوفایی اقتصاد با محور قرار دادن تولید امکان پذیر است، گفت: ایجاد اشتغال در بالا بردن امنیت ملی موثر است.

ایجاد اشتغال در بالا بردن امنیت ملی موثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، محمد صادق مفتح ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از کارخانه تولید پروفیل و پنجره دوجدارهpvc  در اردستان به ناامید شدن دشمن از ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران در فضای نظامی و سیاسی اشاره کرد و اظهار داشت: حدود 2سال است که دشمن به صورت علنی اعلام کرده که سعی دارد در زمینه اقتصادی، جمهوری اسلامی ایران را به بن بست بکشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر وارد شدن در بخش تولید و انجام کار اقتصادی تفاوت چندانی با جنگ در جبهه ندارد، افزود: کارآفرینان و کسانی که به افزایش تولید ناخالص ملی کمک می‌کنند، همانند سربازانی هستند که در دهه 60 در جبهه مقابل دشمن می‌جنگیدند.
معاون وزیر صنایع، معادن و تجارت با بیان اینکه شکوفایی اقتصاد با محور قرار دادن تولید امکان پذیر است، تصریح کرد: ایجاد اشتغال در افزایش امنیت ملی موثر است و صدور انقلاب به کشورهای دیگر را نیز در پی دارد.
در ادامه این مراسم نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گذشته شهرستان اردستان جزء مناطق محروم بود و صنایع و کارخانجات از معافیت‌های مالیاتی بهره‌امند بودند، یادآور شد: در حال حاضر یک قسمتی از شهرستان از تقسیم بندی مناطق محروم خارج شده و این سبب شده تا شهرک صنعتی اردستان به دو قسمت تبدیل شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی طباطبائی نژاد با اشاره به اینکه سرمایه گذاران در بخش‌هایی که از معافیت‌های مالیاتی بهره مند است، تمایل بیشتری به سرمایه گذاری دارند، تصریح کرد: به همین دلیل سرمایه گذاران شهرک صنعتی اردستان را انتخاب می‌کنند که در این منطقه زمین به اندازه کافی نیست و باید بخش‌های توسعه داده شده شهرک صنعتی اردستان نیز جزء مناطق محروم قرار بگیرد.
وی به وجود 2معدن مس غنی در شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: معدن مس کهنگ دارای ذخایر فراوان شناسایی شده است و باید در جهت احداث کارخانه فرآوری مس تسریع شود.
در ادامه این مراسم فرماندار اردستان به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی اردستان تا پایان سال اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا مبلغ 4میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی اردستان اختصاص یافته است.  
روح الله سلگی با بیان اینکه طبق توافق صورت گرفته مابقی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی اردستان از طریق وزارت صنایع تأمین می‌شود، افزود: همایش جذب سرمایه گذاری در اواخر مهرماه در شهرستان اردستان برگزار می‌شود و با دعوت از تمامی سرمایه گذاران استان پتانسیل‌های شهرستان از جمله قرار گرفتن در محور ترانزیت، عبور راه آهن، عبور خط هشتم سراسری گاز، وجود معادن غنی و وجود نیروگاه 500مگاواتی بررسی می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول