اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی هرمزگان خبر داد:

ایجاد واحدهای صنعتی با هدف اشتغال مددجویان در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی هرمزگان از ایجاد و احداث واحدهای صنعتی در اقصی‌نقاط این استان با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه مددجویان خبر داد.

ایجاد واحدهای صنعتی با هدف اشتغال مددجویان در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، عبدالله بازیار عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به شهرستان رودان که با هدف بررسی مسایل و مشکلات مددجویان از نزدیک صورت گرفت پیگیری برای ایجاد دو واحد صنعتی دیگر با هدف رفع مشکلات مددجویان از پیگیری احداث دو واحد صنعتی دیگر (در جغین شهرستان رودان) با هدف رفع مشکلات اشتغال و امور اقتصادی مددجویان این شهرستان خبر داد.
وی در این راستا از آغاز رایزنی‌ها برای اختصاص 100 هکتار زمین با هدف ایجاد یک واحد پرواربندی و یک واحد صنایع تبدیلی صیفی‌جات در منطقه جغین این شهرستان نیز سخن گفت.
این مسئول با بیان اینکه اعتبارات این واحدها با مشارکت بخش خیران تامین خواهد شد، اضافه کرد: این واحدها با محوریت سهامداری مددجویان و اشتغال مستقیم آنها طرح‌ریزی، برنامه‌ریزی و ایجاد می‌شود.
مدیر کل بهزیستی هرمزگان با اشاره به اهمیت رفع ریشه‌ای و بنیادی مشکلات اشتغال مددجویان اضافه کرد: هر چند بهزیستی به طور معمول در این راستا وظایفی دارد و به طور مستمر کمک‌ها و مساعدت‌هایی می‌کند، اما بر این عقیده‌ایم که در راستای دستیابی به برنامه‌های هدف در موعد تعیین شده، باید دست به تشویق بخش‌های مشارکتی با هدف تسریع در روند طرح‌ها بزنیم.
بازیار در این راستا یادآور شد: همچنین نباید از آموزش‌های توانمندسازی در کنار امر ایجاد اشتغال مستقیم نیز غافل شد.
یادآور می‌شود طی ماه‌های اخیر بهزیستی هرمزگان با هدف فراهم سازی زمینه اشتغال مددجویان نسبت به پیگیری ایجاد چندین واحد صنعتی در اقصی‌نقاط استان هرمزگان با محوریت اشتغال و سهامداری مددجویان اقدام کرده است،‌ که از این میان می‌توان به ایجاد واحد صنعتی صنایع بسته‌بندی و جانبی خرما و صنایع تبدیلی این محصول در شهرستان بشاگرد که در مرحله اجرا قرار گرفته است، اشاره کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول