اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت تاکید کرد:

تلاش برای ایجاد بستر اشتغال‌زایی پایدار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد اشتغال بر فراهم سازی بستر مناسب برای اشتغال پایدار تاکید کرد.

تلاش برای ایجاد بستر اشتغال‌زایی پایدار
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز قربانعلی مقبلی در کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پاکدشت با تأکید بر لزوم تلاش جهادگونه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های اشتغال دولت خدمتگزار در سال جاری جدیت تمام مسئولان شهرستان برای توسعه اشتغال و کار آفرینی در شهرستان را خواستار شد.
فرماندار شهرستان پاکدشت مدیران شهرستان را به تلاش مضاعف در راستای اشتغال‌زایی بیشتر و کاهش نرخ بیکاری و تحقق تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری توصیه کرد. 
وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «اشتغال جزو اولویت‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است» گفت: همانگونه که رهبر معظم بر بحث اشتغال تکیه و تاکید داشتند باید در ایجاد بستر مناسب برای اشتغال‌زایی پایدار تلاش کنیم.
مقبلی اظهار داشت: ایجاد اشتغال وظیفه اخلاقی و وجدانی تمام مسئولان است و ما باید نسبت به گذشته بیشتر و بهتر در این زمینه فعالیت کنیم. 
فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه ایجاد اشتغال سبب جلوگیری از بروز برخی ناهنجاریها در جامعه میشود، افزود: با توجه به نگاه ویژه دولت به امر اشتغال و اینکه بیکاری یک معضل ملی و اساسی است باید همه مسئولان در کنار هم با تعامل در این راه گام بردارند تا بتوانیم مشکل اشتغال را حل کنیم.
در ادامه این نشست اعضای ستاد نسبت به اقدامات انجام شده در ارتباط با ایجادشغل در دستگاه متبوع و ثبت آن در سامانه رصد گزارشی ارائه دادند.
این گزارش حاکی است، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پاکدشت با حضور قربانعلی مقبلی فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان و اعضای این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول