اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:

ورود آمار اشتغال آذربایجان غربی به سیستم رصد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: آمار اشتغال آذربایجان غربی توسط دستگاه‌های اجرایی این استان وارد سیستم رصد اداره کار شود.

ورود آمار اشتغال آذربایجان غربی به سیستم رصد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده در پنجمین کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی که در سالن شماره یک استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی که در راستای وارد کردن آمار اشتغال به سیستم رصد با مشکل مواجه هستند تا هفته آینده باید اشکالات خود را از طریق اداره کار رفع کرده و اطلاعات خود را در زمینه اشتغال به سامانه رصد وارد کنند.
وی با بیان اینکه عدد و درصد اشتغال باید به خوبی و صحیح در استان مشخص شود، تصریح کرد: باید میزان شغل ایجاد شده در استان را به خوبی رصد کنیم.
این مسئول با اشاره به اقدامات انجام گرفته در زمینه واگذاری تسهیلات و ایجاد اشتغال توسط صندوق مهر امام رضا( ع )، افزود: صندوق مهر امام رضا( ع ) در جذب و هدایت منابع مردمی در مسیر خودش به خوبی گام برداشته است.
جلال‌زاده با بیان اینکه ثبت آمار دقیق اشتغال و انعکاس آن سبب ایجاد امید در جامعه میشود، خاطرنشان کرد: زحمات صندوق مهر امام رضا ( ع ) جای تقدیر دارد.
وی با تقدیر از عملکرد مثبت صندوق مهر امام رضا( ع ) آذربایجان غربی در زمینه اعطای تسهیلات لازم برای اشتغال در استان گفت : امسال منابع مالی خوبی به این صندوق اختصاص یافته و انتظار میرود با توجه به ساز و کار خوبی که در حوزه نظارتی در این صندوق وجود دارد شاهد اشتغال آفرینی مطلوبی توسط این صندوق باشیم.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش بانکهای عامل استان در تحقق اشتغال، افزود: لازم است بانکهای عامل استان نیز تمام تلاش خود را در این حوزه نشان دهند.
جلال‌زاده بر مدیریت خوب توسط بانک‌ها در واگذاری تسهیلات تاکید کرد و گفت: بانک‌ها باید براساس قوانین موجود مشکلات را در این زمینه رفع کرده و به موقع اقدام به پرداخت تسهیلات به درخواست دهندگان کنند.
وی بر ابتکار مدیران در زمینه اشتغال تاکید کرد و اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه اشتغال باید خلاقیت و ابتکار خود را سرکار بیاورند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول