اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد:

ثبت‌نام 12 هزار نفر برای اشتغال خانگی در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از 12 هزار نفر برای اشتغال در مشاغل خانگی این استان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 12 هزار نفر برای اشتغال خانگی در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس نیاوند ظهر امروز در کارگروه جهاد اقتصادی خراسان رضوی در محل استانداری این استان اظهار داشت: همچنین برای کار رقمی افزون بر 240 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است.
وی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در رابطه با مسئله جهاد اقتصادی و اشتغال در سال جاری افزود: ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، افزایش نیروی متخصص کار، پرداخت یارانه‌های لازم برای اشتغال مواد، تجاریسازی ایده‌ها، متناسب‌سازی دستمزدها و بهره‌وری نیروی کار از جمله این رهنمودها و تأکیدات ایشان است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در همین راستا و بنا بر فرمایشات رهبری کار گروه جهاد اقتصادی در این استان با چهار کمیته مربوطه تشکیل شده است.
وی اظهار داشت: کمیته فرهنگی، فناوری اطلاعات، شهرستان‌ها و اقتصادی و زیربنایی جز این کمیته‌ها است.
نیاوند به برخی از اولویت‌های کاری و فعالیتی این کارگروه‌ها در سطح استان خراسان رضوی و کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تأکید بر صادرات 5 میلیارد دلاری مورد نظر مقام معظم رهبری، تصویب سرمایه در گردش واحدهای تولیدی افزایش ساعات کار واحدهای صنفی و تشریح عملکرد دستگاه‌های ذیربط از طریق صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی از جمله این فعالیت‌ها در طول چند ماه اخیر بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر میز سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی نیز توسط سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تشکیل شده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی مسئله اشتغال را یکی از مهم‌ترین مسائل مهم در مباحث اقتصادی دانست و افزود: برای این کار باید تمام مسئولان ذیربط تلاش مضاعفی را داشته باشند.
وی تأکید کرد: در حین راستای تلاش‌های زیادی در مجموعه استان خراسان رضوی برای این کار صورت پذیرفته است.
نیاوند از 80 درصد صرفه جویی سایر در خراسان رضوی خبر داد و اعلام کرد: مجموع کارهای صورت پذیرفته شده در راستای افزایش بهره‌وری نیروی کار انجام شده است.
وی گفت: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با کار و کارآفرینی باید مورد توجه بیشتر مسئولان امر قرار گیرد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی با تأکید بر این مطلب که در سال جهاد اقتصادی باید تلاشی مضاعف در عرصه کار کرد، افزود: نباید از این مسئله به راحتی گذشت.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول