اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد:

تسهیلات اشتغال به افراد صاحب حرفه داده می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از اعطای تسهیلات اشتغال به افراد صاحب حرفه در استان زنجان خبر داد.

تسهیلات اشتغال به افراد صاحب حرفه داده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در مراسم دیدار با رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور اظهار داشت: تسهیلات اشتغال و اختصاص اعتبار در استان زنجان به افراد دارای حرفه مشخص و آموزش دیده تعلق می‌گیرد.
وی با بیان اینکه 17 شهریور روز یادآوری دوباره ایثار و از خود گذشتگی شهدا است، افزود: شهدا جایگاه ویژه‌ای در بین مردم کشور دارند، چرا که عزت و افتخار کشور با همت و دلاوری آنها به دست آمده است.
وی ادامه داد: امروز ایران عزت و بالندگی خود را مرهون ایثار و ازخود گذشتی شهداست و با دقت و تیزبینی می‌توان از این حماسه شهدا درس‌های بسیاری آموخت.
استاندار زنجان با بیان اینکه شهدای 17 شهریور همان افرادی هستند که همیشه یار و یاور امام خمینی (ره) قبل از انقلاب بوده‌اند، اضافه کرد: با فداکاری و ایثار این شهیدان انقلاب به عزت دوباره رسیده و بار دیگر قدرت خود را به جهانیان نشان داد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر وظیفه افراد جامعه پیروی از راه شهدا است، افزود: با دقت بیشتر در زندگی شهیدان می‌توان راه آنها را هر چه بهتر ادامه داد.
رئوفی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان فعالیت خوبی دارد و پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف کرده است، ادامه داد: این امر حاصل تلاش فعالان این مرکز است.
وی تصریح کرد: فعالیت دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان محدود به کارهای پژوهشی نبوده و در جنبه‌های عملیاتی این پژوهش‌ها نیز فعالیت خوبی دارد.
استاندار زنجان با اشاره به راه‌اندازی سیستم ویدئو کنفرانس در جهاد دانشگاهی استان زنجان یادآور شد: این امر نشان از این دارد، که فعالیت‌های این مرکز فرا ملی است.
وی با اشاره به ایجاد اشتغال در استان یادآور شد: تسهیلات اشتغال و اختصاص اعتبار در استان زنجان به افراد دارای حرفه مشخص و آموزش دیده تعلق می‌گیرد.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در حال دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان از نظر کمی پیشرفت‌های بسیاری کرده است، ادامه داد: در کنار پیشرفت‌های کمی این دانشگاه به رشد کیفی نیز توجه بسیاری کرده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول