اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم:

طارم شرایط مناسبی در زمینه اشتغال خانگی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طارم گفت: طارم دارای شرایط بسیار مناسبی در زمینه اشتغال خانگی است.

طارم شرایط مناسبی در زمینه اشتغال خانگی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از طارم، غلامحسین رجبی در جلسه کمیته اشتغال این شهرستان ضمن تاکید بر تداوم تلاش اداره‌ها و بخش‌های مختلف اشتغالزایی اظهار داشت‌: جذب نیرو در شهرستان باید به وسیله اداره کار و امور اجتماعی شهرستان صورت گیرد.
وی با بیان اینکه طرح های اشتغالزایی نباید سبب ایجاد چند شغلی شود، خواستار حل مشکل وام‌های اشتغال شد و گفت‌: بانک‌ها باید نهایت تسریع در پرداخت تسهیلات را داشته باشند.
فرماندار شهرستان طارم با تاکید بر لزوم اصلاح آمار بیکاران و اشتغال از تناقض‌های ایجاد شده در مباحث آماری بیکاری و اشتغال، خواستار ثبت دقیق بیکاران و نیز اشتغال ایجاد شده برای این افراد در بانک اطلاعات اشتغال در شهرستان شد.
وی از عدم اطلاع‌رسانی درست در زمینه اشتغال به ویژه اشتغال خانگی انتقاد کرد و ابراز داشت: طارم دارای شرایط بسیار مساعدی برای استفاده از این طرح دارد که در صورت آشنایی مردم با این طرح امکان اشتغال برای بسیاری از مردم در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد.
رجبی از ثبت نام مشاغل ویژه‌ای که مختص به شهرستان طارم است خبر داد و بیان داشت: ممکن است نام این مشاغل در اساس‌نامه وجود نداشته باشد، اما تصمیم گرفته شده تا این مشاغل در طارم به عنوان مشاغل خانگی محسوب شود.
وی طرح اشتغال خانگی را نقطه عطفی برای شروع تحول در زمینه صنعت و نیز رشد اقتصاد خانواده‌ها عنوان کرد و با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان طارم در زمینه توسعه هر چه بیشتر این منطقه گفت: این منطقه سالم‌ترین، پرکارترین و مستحق‌ترین محیط برای فعالیت است که مسئولان باید این موضوع را قدر دانسته و در زمینه توسعه هر چه بیشتر این منطقه تلاش کنند.
فرماندار شهرستان طارم کشور ایران را کشوری جوان دانست و اضافه کرد: این امر توجه بیش از پیش مسئولان به مسائل جوانان را می‌طلبد، چرا که موفقیت‌های اخیر کشور مدیون تلاش‌های همراه با توکل و توسل جوانان است.
وی تصریح کرد: در این راستا همگان باید دست در دست هم داده و با همت و کار مضاعف زمینه رفع مشکلات جوانان کشور را رقم زده و زمینه‌ساز شغل مناسب برای جوانان کشور باشند.
رجبی جوانان را امیدهای آینده کشور عنوان و تصریح کرد: جوانان موتور محرکه انقلاب هستند که باید با توکل بر خداوند در مسیر توسعه و تعالی نظام قدم برداشته و زمینه‌ساز پیشرفت روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.
وی اضافه کرد: امروز دشمنان به توانایی‌های بالای جوانان این مرز و بوم پی برده‌اند و درصدد هستند که با جنگ نرم و ابزار فرهنگی زمینه زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور ایران را رقم زده و به این ترتیب زمینه کاهش سرعت پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف را سبب شوند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول