اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت؛

برگزاری 90 دوره تخصصی آموزش قرآن در سمنان

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری 90 دوره کلاس‏های آموزش تخصصی قرآن کریم در این استان خبر داد.

برگزاری 90 دوره تخصصی آموزش قرآن در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمد دلالی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران افزود: از این تعداد، 19 کلاس در شاهرود، 18 کلاس در سمنان، 12 کلاس در دامغان، 11 کلاس در گرمسار، 10 کلاس در مهدیشهر، هشت کلاس در میامی، هفت کلاس در سرخه و پنج کلاس در بیارجمند تشکیل می‏شود.
دلالی اضافه کرد: این دوره‏ها شامل آموزش متوسطه، عالی و تخصصی است.
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان قرائت سطوح سه، چهار و پنج، مفاهیم سطح سه و چهار، تفسیر سوره بینات 14، نسیم حیات 18 و 19، تربیت آموزشیار روخوانی و روان‏خوانی، تربیت معلم تجوید و تربیت معلم مفاهیم را از جمله موضوعات این کلاس‏ها عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: کلاس‏های آموزش تخصصی قرآن کریم در سال جاری و با حضور نزدیک به یک هزار و 500 نفر برگزار می‏شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر نیز از برگزاری اختتامیه کلاس‏های تابستانی قرآن کریم در دارالقرآن این شهرستان خبر داد.
حجت‏الاسلام غلام‏رضا زاهدی افزود: تشکیل این گونه کلاس‏ها با هدف ترویج آموزه‏های قرآن و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کار فرهنگی بسیار ارزنده‏ای است.
وی با بیان اینکه کلاس‏های قرآنی با معنویت آمیخته شده است، اظهار داشت: برگزاری کلاس‏های قرآنی، جامعه را در برابر شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمنان بیمه کرده و از گسسته شدن ارکان خانواده‏ها جلوگیری می‏کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول