اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ‌ماه در دانشکده علوم حدیث صورت میگیرد؛

راه‌اندازی دکترای علوم قرآن و مدرسی معارف اسلامی

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم حدیث از راه‌اندازی دو رشته علوم قرآن و حدیث و مدرسی معارف اسلامی در نیمسال دوم سال تحصیلی جدید خبر داد.

راه‌اندازی دکترای علوم قرآن و مدرسی معارف اسلامی
هادی حجت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به رشته‌های مقطع کارشناسی دانشکده علوم حدیث اظهار داشت: دانشجویان در چهار رشته علوم حدیث، علوم و معارف قرآن، کلام، فقه و حقوق اسلامی پذیرش می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: رشته علوم حدیث دارای گرایش‌های نهج‌البلاغه، کلام و عقاید، تفسیر اثری و اخلاق، علوم قرآن و حدیث و فقه و مبانی حقوق اسلامی است.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم حدیث با اشاره به رشته‌های مقطع دکترای دانشکده علوم حدیث گفت: پذیرش دانشجو در رشته مدرسی معارف اسلامی گرایش قرآن و متون در مقطع دکترا صورت می‌گیرد.
وی از پذیرش دانشجو در دو رشته جدید در مقطع دکترا خبر داد و افزود: مجوز پذیرش دانشجو در دو رشته جدید رشته علوم قرآن و حدیث و مدرسی معارف اسلامی گرایش اخلاق دریافت شده و از نیمسال دوم از طریق آزمون نیمه‌متمرکز سازمان سنجش پذیرش دانشجو می‌پذیریم.
حجت با بیان اینکه اکنون 773 نفر دانشجو در دوره حضوری مشغول تحصیل در این مرکز هستند، بیان کرد: از این تعداد 277 نفر در مقطع کارشناسی، 458 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 38 نفر در مقطع دکترا به تحصیل می‌پردازند.
وی ادامه داد: علاوه بر این 3 هزار دانشجو در دوره‌های مجازی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده علوم حدیث مشغول تحصیل هستند.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم حدیث عنوان کرد: تاکنون 557 نفر از دانشکده علوم حدیث در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا فارغ‌التحصیل شده‌اند که از این تعداد 378 نفر در مقطع کارشناسی، 95 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و سه نفر در مقطع دکترا بوده‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول