اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«قصه‌های قرآنی راه و چاه» شفیعی به نمایشگاه فرانکفورت میرسد

خبرگزاری فارس: جلد اول مجموعه نفیس «قصه‌های قرآنی راه و چاه» شهرام شفیعی توسط آژانس ادبی حوا در پنجاه و نهمین نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت عرضه میشود.

«قصه‌های قرآنی راه و چاه» شفیعی به نمایشگاه فرانکفورت میرسد
به گزارش خبرگزاری فارس، اولین داستان جلد اول مجموعه «قصه‌های قرآنی راه و چاه» که بناست تماما با قلم شهرام شفیعی به احترام سی جزء قرآن به صورت مجموعه 30 جلدی نوشته شود، به مبحث افزایش اختصاص دارد.
این مجلد توسط نشر طلایی در قطع رحلی با پیگفتاری از بهاء‌الدین خرمشاهی و محیالدین بهرام محمدیان مزین شده است و جمعی از تصویرسازان بنام کشور همچون حسن عامه کن، پیمان رحیمی زاده، هدا حدادی، حسام‌الدین طبا‌طبایی و ... کار تصورگری آن را زیر نظر غلامرضا مکتبی انجام داده‌اند.

آژانس ادبی حوا ضمن تهیه بروشورهایی به منظور معرفه مجموعه‌ای از آثار برتر حوزه ادبیات کودک و نوجوان کشورمان به جهانیان، نسبت به معرفی این مجموعه ارزشمند که جلد اول آن در زمستان 89 راهی بازار شده است، در پنجاه و نهمین نمایشگاه بین‌المللی خواهد کوشید.
آژانس ادبی حوا با همکاری جمعی از کارشناسان نشر بین‌الملل، نویسندگان، مترجمان و تصویرگران برجسته ایرانی در سال 89 با دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار خود را آغاز کرده است. این آژانس ادبی در تلاش است ضمن تعامل گسترده با آژانس‌های ادبی و ناشران معتبر خارجی حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و همکاری با نهادهای دولتی و غیر دولتی، در بین‌المللی کردن نشر ایران قدم‌های موثری بردارد.
حضور در نمایشگاه های بین‌المللی بولونیا، فرانکفورت، یوته بوری، کوآلالامپور، مسکو، پاریس و ... بخشی از فعالیت‌های آژانس به منظور ایجاد افق‌های تازه در حوزه نشر کتاب ایران به شمار میآیند.

پنجاه و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت امسال از تاریخ 20 تا 24 مهر ماه (16 تا 12 اکتبر 2011) در کشور آلمان برگزار میشود.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول