اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران تشریح کرد:

تسهیل در نحوه پرداخت وام 5 میلیونی به فعالان قرآنی

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران گفت: فعالان عرصه قرآنی تنها با ارائه درخواست به معاونت فرهنگی شهرداری تهران و پس از بررسی‌های این اداره می‌توانند از وام 5 میلیون تومانی که با هدف حمایت از فعالان این حوزه اعطا می‌شود بهره‌مند شوند.

تسهیل در نحوه پرداخت وام 5 میلیونی به فعالان قرآنی
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عبدالله رمضانی در تشریح جزئیات نحوه پرداخت وام قرض الحسنه 5 میلیون تومانی به فعالان عرصه قرآنی ضمن بیان این مطلب افزود: حمایت از مجموعه فعالیت‌های قرآنی و فعالان این عرصه همواره به عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری مطرح بوده و در این حوزه باور داریم مدیریت شهری که شهروندان آن با فرهنگ و آموزه‌های قرآنی مأنوس باشند آسان‌تر است براین اساس به منظور ترویج فعالیت‌های قرآنی حمایت از فعالان این عرصه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: دراین راستا صندوق حمایت از فعالان قرآنی از سال جاری آغاز به کار خواهد کرد و تمامی فعالان این عرصه می‌توانند با ارائه درخواست کتبی خود به اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و پس از بررسی‌های لازم بهره‌مند شوند.

رمضانی ادامه داد: بازپرداخت وام در اقساط 36 ماهه و از طریق بانک شهر صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول