اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش قم:

قم در مسابقات دانش‌آموزی قرآن دوم شد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: استان قم در بخش قرآن و معارف اسلامی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد.

قم در مسابقات دانش‌آموزی قرآن دوم شد
ناصر حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: این مسابقات شامل رشته‌های اذان، قرآن، نهج‌البلاغه، احکام و تفسیر است.
وی با بیان اینکه چهار نفر از دانش‌آموزان استان قم در بخش مسابقات کشوری اذان حائز رتبه برتر شدند، گفت: کسب یک رتبه نخست کشوری، دو رتبه دوم کشوری و یک رتبه چهارم کشوری از افتخارات دانش‌آموزان استان قم در بخش اذان است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به شرکت دانش‌آموزان در مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بیان کرد: هشت نفر از دانش‌آموزان پسر استان قم موفق به کسب رتبه کشوری شدند که از این تعداد یک نفر رتبه نخست، پنج نفر رتبه دوم، یک نفر رتبه سوم و یک نفر رتبه چهارم را به دست آورد.
وی ادامه داد: در بخش قرآن و نهج‌البلاغه دختران 14 نفر از دانش‌آموزان استان موفق به کسب رتبه کشوری شدند که از این تعداد سه نفر رتبه اول، پنج نفر رتبه دوم، یک نفر رتبه سوم و پنج نفر رتبه چهارم را کسب کردند.
حمزه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: استان قم در مجموع با کسب 19 مدال‌ در بخش قرآن و معارف اسلامی رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول