اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار خبر داد:

برگزاری المپیاد ورزشی قرآن‌آموزان در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار از برگزاری المپیاد ورزشی قرآن‌آموزان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری المپیاد ورزشی قرآن‌آموزان در فریدونکنار
حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: مسابقه دوومیدانی ویژه شرکت‌کنندگان کلاس‌های طرح هسته فرهنگی جوان و قرآن‌آموزان در ورزشگاه شهید کریم آزادی شهرستان فریدونکنار برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره از سری مسابقات دوومیدانی  ویژه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کلاس طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونکنار، حسین مومنی، سید حسین طاهری و رضا درزی مقام اول تا سوم را به‌ خود اختصاص دادند.
به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار، مسابقات طناب‌کشی میان خواهران شرکت‌کننده در کلاس‌های طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد که در پایان هسته فرهنگی مسجد فاطمه الزهرا(س) توانست مقام اول را کسب کند.
این مسئول با اشاره به حضور خواهران در کلاس‌های آموزشی و پرورشی هسته فرهنگی جوان و نخبگان دینی جوان به برگزاری کلاس‌های ورزشی و مسابقات  ویژه خواهران گفت: ایجاد شور و نشاط و تنوع در کلاس‌های طرح تابستانی از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونکنار است.
ابراهیم‌نژاد ادامه داد: در راستای ایجاد شور و نشاط، همبستگی و همدلی در بین دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی رقابت‌های دوستانه فوتبال بین طرح‌های هسته فرهنگی جوان نیز در شهرستان فریدونکنار برگزار شد که تیم پایگاه روستای جزین مقام اول این دوره را به دست آورد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار متذکر شد: یکی دیگر از برنامه‌های ورزشی این المپیاد در طرح هسته فرهنگی و نخبگان دینی جوان این شهرستان، مسابقه تیر‌اندازی بود که در پایان فاطمه خدایی، زهرا تقی تبار و زینب توانگر رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
وی اذعان داشت: در چهار رشته ورزشی بین دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح تابستانی زیر پوشش اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار مسابقه برگزار شد که دو رشته طناب‌کشی و تیراندازی مربوط به خواهران و دو رشته دوومیدانی و فوتبال مربوط به برادران بوده است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول