اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میاندوآب:

مجاهدان دفاع مقدس نمادهای مقاومت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه میاندوآب گفت: مجاهدان هشت سال دفاع مقدس، نمادهای مقاومت، شجاعت و خودباوری بودند و جوانان باید ادامه‌دهندگان حقیقی راه ایشان باشند.

مجاهدان دفاع مقدس نمادهای مقاومت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، رسول سیدتاج‌الدینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآوری پرافتخارترین روزهای ایثار و شهادت ملت ایران است لذا باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود.
وی افزود: دفاع مقدس نقش بسزایی در تثبیت و ادامه راه انقلاب داشت و فشارهای مضاعف بیگانگان و جنگ تحمیلی، روحیه جهاد، خودباوری و از خودگذشتگی را در جامعه نهادینه ساخته و مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی را هموار ساخت.
این مسئول با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام، ایثار و از خودگذشتگی‌های آنها بر لزوم پاسداشت این ایام و برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس هر چه پرشورتر تاکید کرد.
وی اظهار داشت: برگزاری باشکوه‌تر مراسم‌ هفته دفاع مقدس سبب ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان میشود.
فرمانده سپاه میاندوآب تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه، زمینه‌سازی برای صدور پیام انقلاب و تقویت روحیه خودباوری از جمله دلایل تقدس هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در مقابل دشمن بعثی، آمریکا و صهیونیست بین‌الملل به شمار میرود.
در ادامه این جلسه حاضران راجع به برنامه‌های پیشنهادی حوزه‌های تابعه ناحیه به بحث و تبادل‌نظر پرداخته و راهکارهای لازم را در زمینه اجرای مراسمات هفته دفاع مقدس بیان کردند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول