اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه بررسی محتوای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری مسابقات آنلاین محتویات مجلات رشد در مدارس چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه بررسی محتوای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات آنلاین محتوای مجلات رشد بین دانش‌آموزان مدارس این استان در نیمه اول اردیبهشت‌ماه خبر داد.

برگزاری مسابقات آنلاین محتویات مجلات رشد در مدارس چهارمحال و بختیاری

رضا نیک‌بین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای بررسی و تحلیل محتوای استان، مسابقه استانی آنلاین از محتوای مجلات رشد دانش‌آموز بین دانش‌آموزان پایه پنجم استان برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای این مسابقه را ترویج فرهنگ مطالعه مفید دانست و گفت: در این مسابقات علاوه بر آشنایی دانش‌آموزان با مسابقات آنلاین، امکان آشنایی آنان با مجلات ارزشمندی مانند مجلات رشد فراهم می‌شود.

رئیس گروه بررسی محتوای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ابتدایی استان در برگزاری این مسابقه با گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی همکاری دارند، عنوان کرد: تمام تلاش همکاران آموزش و پرورش ایده‌پروری و رشد خلاقیت دانش‌آموزان است.

وی تصریح کرد: منبع آزمون محتوای مجلات رشد دانش‌آموز از شماره‌های مهر تا اسفندماه سال گذشته است.

نیک‌بین تاکید کرد: مدیران و دانش‌آموزان می‌توانند منبع آزمون را از بخش خبرهای سایت گروه بررسی محتوا به نشانی http://cms.medu.ir/mohtavachb دریافت کنند.

این مسئول زمان برگزاری آزمون را نیمه اول اردیبهشت‌ماه سال‌ جاری عنوان کرد و یادآور شد: آزمون به صورت آنلاین برگزار می‌شود و نحوه ثبت‌نام و تاریخ دقیق برگزاری آزمون در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع مدیران و دانش‌آموزان خواهد رسید.

انتهای پیام/68006/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول