اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش کامیاران:

مسئولیت آموزش و پرورش در تحقق شعار سال سنگین‌تر است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کامیاران گفت: مسئولیت آموزش و پرورش در تحقق شعار سال سنگین‌تر است.

مسئولیت آموزش و پرورش در تحقق شعار سال سنگین‌تر است

نبی ساعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کامیاران در خصوص نامگذاری امسال با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های گسترده فرهنگی و تحریم‌های شدید اقتصادی مقام معظم رهبری مدبرانه و آگاهانه‌ترین شعار را برای امسال برگزیدند.

وی بیان کرد: فرهنگ دینی ـ اسلامی جامعه ما مطابق نیاز فطری بشر است که ریشه در وحی دارد و یک فرهنگ پاک و زلال است که اگر اینگونه حفظ و به نسل آینده داده شود، گام موثری در راستای تحقق فرهنگی شعار امسال است.

مدیر اداره آموزش و پرورش کامیاران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با توجه به مسائل و مشکلات احتمالی در هر سال، در ابتدای آن سال شعاری را مطرح می‌کنند تا مدیران در راستای نهادینه کردن آن شعار فعالیت‌های سال آینده خود را مطابقت نمایند.

ساعدی، آموزش و پرورش را یکی از نهادهای ارتباطی بین دولت و ملت دانست و گفت: این ارگان فرهنگی‌ترین ارگان کشور است، به همین خاطر مسئولیت ما در قبال تحقق شعار امسال بسیار سنگین‌تر است.

وی، اهداف هجمه‌های دشمن را به سمت اعتقادات نسل جوان و نوجوان ایران دانست و اظهار داشت: متولیان تعلیم و تربیت در مراکز آموزشی بایستی با عزمی ملی مفاهیم فرهنگی و اعتقادی کشور و جامعه خود را در راستای تحقق شعار امسال برای دانش‌آموزان بیان و نهادینه کنند.

به گفته مدیر اداره آموزش و پرورش کامیاران، این ارگان در راستای تحقق بخش فرهنگی شعار امسال باید از تمام ظرفیت خود برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی استفاده کند.

وی در ادامه در خصوص فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، اظهار داشت: گذشتن از این مقدار ناچیز ماهانه می‌تواند گام‌های بزرگ اقتصادی را در سال به همراه بیاورد.

ساعدی به مشکلات متعدد در طول 35 سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ملت ما همیشه و در طول 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیجی‌وار در راستای حل مشکلات حضور داشته و از تمام توان خود در رفع مشکلات استفاده نموده است.

به گفته مدیر اداره آموزش و پرورش کامیاران، انصراف خودجوش از دریافت یارانه‌ها، یک حرکت بسیجی‌گونه است.

وی در پایان در خصوص برنامه‌های آموزش و پرورش در خصوص تحقق شعار سال، اظهار داشت: از سری اقدامات آموزش و پرورش در راستای نهادینه کردن شعار امسال می‌توان به نصب تراکت‌هایی در تمامی مدارس، تشکیل ستاد بزرگداشت سال در تمامی مدارس سطح شهرستان، بیان سخنرانی‌های متعدد به دانش‌آموزان و والدین آنها، معلمان و دانش‌آموزان برتر تحصیلی و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام/79018/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول