اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

تشکیل کارگروه اقتصاد و فرهنگ در آموزش و پرورش استان قم

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: برای تحقق بخشیدن منویات رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال جدید کارگروه اقتصاد و فرهنگ در اداره کل آموزش و پرورش استان قم تشکیل می‌شود.

تشکیل کارگروه اقتصاد و فرهنگ در آموزش و پرورش استان قم

حمیدرضا شیخ‌الاسلام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: این نام‌گذاری‌ها بر اساس تاکتیک‌های راهبردی و برای خروج از موانع احتمالی پیش رو توسط رهبر فرزانه انقلاب صورت می‌گیرد.

وی فرهنگ ایران اسلامی را بسیار غنی دانست و افزود: این فرهنگ از جایگاه عظیم و شایسته‌ای برخوردار است و ما باید با الگو قراردادن و بهره‌گیری از این فرهنگ اصیل تمام ظرفیت‌های لازم در مسیر رشد و توسعه و ارتقاء همه جانبه و اقتصادی پویا و تحول‌گرا حرکت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تاکید بر اینکه برای تحقق سخنان رهبر معظم انقلاب باید راهبرد صحیح،‌ هدف‌گذاری مناسب، بهره گرفتن از ابزار لازم و در اختیار گرفتن بی‌وقفه امکانات، برنامه‌ریزی مناسب مسئولان و فراهم کردن بستر مناسب برای مشارکت مردم و مدیریت جهادی داشته باشیم گفت: مجموعه تلاشگران آموزش و پرورش استان قم باید به این مسئله توجه کافی داشته باشند.

وی همچنین از تشکیل کارگروه اقتصاد و فرهنگ در آموزش و پرورش استان قم خبر داد و ابراز کرد: این کارگروه با موضوعاتی مانند استفاده بهینه از امکانات، جلوگیری از اتلاف وقت آموزشی و تربیتی، جدی گرفتن امور علمی، کار آمد کرد منابع و تغییر نگرش‌ها به جای تغییر چهره‌ها تشکیل می‌شود.

شیخ‌الاسلام با تاکید بر اینکه مدیران جهادی باید سازگاری و انعطاف‌پذیری را در برنامه‌های خود به کار ببرند و برای تحقق آرمان‌های سازمانی متعهد و وفادار باشند تصریح کرد: برای انجام این اقدامات نیازمند مهندسی فرهنگی و نقشه راه هستیم که در این راستا همه ما موظف هستیم با تکیه بر سنت و فرهنگ خویش و با بهره‌گیری از نقشه‌ای جامع برای دستیابی به توسعه اقدام کنیم تا به یاری خداوند با شتاب بیشتری نسبت به گذشته حماسه، اقتصادی و فرهنگی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/78005/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول