اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران تاکید کرد

برنامه‌ریزی برای آینده آموزش و پرورش استثنایی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: با توجه به بررسی وضعیت موجود می‌توان با تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای آینده برنامه‌ریزی کرد.

برنامه‌ریزی برای آینده آموزش و پرورش استثنایی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید شمس‎‌الدین حسینی، ظهر امروز در آیین معارفه خود، آموزش و پرورش را به عنوان یک ابرسیستم در تحقق شعار رهبری در سال جاری که به موضوع فرهنگ تاکید شده است موثر دانست.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استثنایی با مشکلات زیادی مواجه است، افزود: گروه هدف آموزش و پرورش استثنایی با نیازهای ویژه نیازمند حمایت و خدمات ما هستند.

حسینی با اشاره به اینکه تلاش همکاران و برنامه‌ریزی مدون سبب رسیدن به اهداف عالیه می‌شود، افزود: با توجه به بررسی وضعیت موجود می‌توان با تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای آینده برنامه‌ریزی کرد.

وی ادامه داد: تدوین برنامه‌های سنواتی آموزش و پرورش استثنایی بر اساس اسناد بالادستی، سند تحول بنیادین، برنامه پیشنهادی دولت و اداره کل و نیز نیم نگاهی به سازمان بهزیستی انجام می‌شود.

این مسئول فضای آموزش و پرورش استثنایی را صمیمی و دارای انسجام کاری دانست و گفت: از همه فعالان و زحمتکشان آموزش و پرورش استثنایی خواستاریم تا در مسیر تحقق سازمانی گام بردارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی پیشین نیز با اشاره به فعالیت هفت سال و چهار ماهه خود در این جایگاه اظهار داشت: تغییرات خدمتی برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بوده و دولت تدبیر و امید به دنبال تحولات سازنده است.

علی سیاحی فعالیت عاشقانه در آموزش و پرورش استثنایی را سبب موفقیت این حوزه دانست و ادامه داد: در آموزش و پرورش استثنایی با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌داریم.

وی نادیده گرفته شدن فعالیت کارکنان آموزش و پرورش استثنایی از سوی اداره کل متبوع را نشان از مظلومیت دانست و افزود: آموزش و پرورش استثنایی با توجه به محدودیت منابع اعتباری با مشارکت خیران توانست به اهداف خود دست یابد.

سیاحی ضمن گله‌مندی از کمبود نیروی انسانی در چارچوب اداره آموزش و پرورش استثنایی تصریح کرد: پنج سال با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، تاکنون با توجه به فرایند کار در این عرصه از نیروهای غیرمتخصص در این حوزه استفاده شد.

وی با بیان اینکه مدارس استثنایی استان مازندران تا حدودی به سمت هوشمند شدن پیش رفته است، گفت: مازندران با داشتن 16 هنرستان‌ فنی و حرفه‌ای استثنایی در کشور از لحاظ توانمندسازی مطرح است.

سیاحی اذعان داشت: تاکنون آموزش و پرورش استثنایی مازندران بدون مسائل سیاسی به صورت تخصصی، علمی و منطقی به اهداف خود دست یافت.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول