اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش منشأ تحول در جامعه است

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش منشأ تحول در جامعه بوده و سند تحول بنیادین نقشه راه آن است.

آموزش و پرورش منشأ تحول در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی ملکی پیش از ظهر امروز در دومین روز از نشست کارگروه منطقه یک کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش کشور در آموزش و پرورش گیلان با اشاره به نامگذاری 20 فروردین ماه به عنوان روز ملی فناوری هسته‌ای، یاد و خاطره شهدای هسته‌ای را گرامی نگه داشت.

وی تحکیم، استمرار، حفظ بقای جمهوری اسلامی و حراست از دستاوردهای شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا را بستگی به فعالیت‌های آموزش و پرورش دانست.

این مسئول با بیان اینکه همه باید آموزش و پرورش را در انجام این رسالت مهم یاری کنند، تصریح کرد: در سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها تاکید شده است.

دبیر ستاد کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، علما و حوزویان را از جمله ظرفیت‌ها مطرح شده در سند تحول بنیادین عنوان کرد.

وی کمک به آموزش و پرورش را وظیفه انقلابی، ادای دین به شهدا، و تکلیف از ناحیه خدا دانست و یادآور شد: همه باید به این مهم توجه کنند.

ملکی با تاکید بر سرمایه‌گذاری در آموزش پرورش برای موفقیت در اهداف ترسیم شده امام راحل و تحقق اهداف شهدا، متذکر شد: سرمایه‌گذاری زمانی نتیجه‌بخش است که طرح جامع، علمی، مدبرانه، هدفمند، هوشمند و برنامه‌ریزی تعریف و اجرا شود.

وی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نقشه راه و گام اساسی برای دستیابی این نهاد به اهداف ترسیم شده امام راحل عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول