اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش خارگ خبر داد

کسب رتبه نخست آموزش و پرورش خارگ در طرح باقرالعلوم

رئیس آموزش و پرورش خارگ گفت: آموزش و پرورش خارگ موفق شده است در طرح استانی باقرالعلوم مقام اول را کسب کند.

کسب رتبه نخست آموزش و پرورش خارگ در طرح باقرالعلوم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید مهدی کازرونی سنگی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خارگ اظهار کرد: در سال گذشته با وجود مشکلات فراوان مالی، اداره آموزش و پرورش خارگ بسیار خوب درخشید و در رتبه‌های بالا قرار گرفت.

وی افزود: این در حالی است که در سال جدید نیز، امروز موفق شدیم در طرح باقرالعلوم که در زمینه نوآوری و خلاقیت در سطح استان برگزار شد، مقام نخست را کسب کند که این مسئله جای تقدیر دارد.

رئیس آموزش و پرورش خارگ بیان کرد: متأسفانه هر بار که به نوسازی مراجعه می‌کنیم می‌گویند شما از نفت کمک بگیرید و سراغ نفت که می‌رویم می‌گویند از نوسازی بگیریم و خواهش ما این است که اگر نفت نمی‌تواند در این زمینه اقدامی انجام دهد، بصورت کتبی به ما اعلام کند که هیچگونه مسئولیتی در قبال مدارس خارگ ندارد و هیچ اقدامی صورت نخواهد داد تا ما آن را در نوسازی مدارس پیگیری کنیم.

وی اشاره کرد: در زمینه آموزشی ما مرتباً در حال ترقی و پیشرفت هستیم که کسب رتبه‌های برتر سال‌های اخیر گویای این امر بوده است و این روند را ادامه خواهیم داد.

کازرونی سنگی با اشاره به مشکلات مالی بسیار این اداره خاطرنشان کرد: ما امیدواریم بتوانیم ساختمان قدیمی آموزش و پرورش خارگ را که در حال حاضر بصورت بلااستفاده مانده است و هر روز بیشتر تخریب می‌شود اجاره دهیم تا لااقل مخارج آموزش و پرورش برای خرید برگه و دیگر ملزومات فراهم شود.

وی اذعان کرد: مشکلاتی از قبیل ایاب و ذهاب بسیار زیاد است و اگر همکاری تمامی مسئولان نبود، ما موفق نبودیم و امیدوارم این مشکلات رفع شود و شاید مشکل خارگ نفت باشد، که اگر نفت نبود، اینگونه مسئولان استان ما را برای گرفتن سهم‌مان به سمت نفت سوق نمی‌دادند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول