اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان:

شعار سال زمینه‌ساز توسعه و رونق اقتصاد کشاورزی است

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان گفت: شعار سال می‌تواند زمینه توسعه و رونق اقتصاد کشاورزی را فراهم کند.

شعار سال زمینه‌ساز توسعه و رونق اقتصاد کشاورزی است

حسین بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نامگذاری سال‌جاری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: شعار سال می‌تواند زمینه توسعه و رونق اقتصاد کشاورزی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان بزرگ پرچمدار انقلاب شکوهمند اسلامی شعار امسال را به اقتصاد و فرهنگ اختصاص داده‌اند، یادآور شد: شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان زنجان نیز در سال‌جاری در زمینه توسعه اقتصاد کشاورزی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد.

این مسئول بر ضرورت اتحاد و یکپارچگی شرکت‌های تعاونی کشاورزی در سال‌جاری تاکید کرد و افزود: رشد و شکوفایی بخش کشاورزی شهرستان زنجان در سایه همدلی محقق می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان با بیان اینکه اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان در سال 92 بزرگترین و مشکل‌ترین سال خود را تجربه کرد، یادآور شد: با وجود همه مشکلات این اتحادیه توانست با سفر به کشور عراق و انعقاد قرارداد همکاری ظرفیت‌های این شهرستان را معرفی کند.

بابایی با اشاره به بازدید تجار و بازرگانان عراقی از ظرفیت‌های استان زنجان تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌های همکاری فی مابین به امضاء رسید‌.

وی از شرکت‌های تعاونی کشاورزی دعوت کرد برای عضویت در اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان از فرصت طلایی سال‌جاری استفاده کنند.

این مسئول با بیان اینکه سال‌جاری موقعیت بسیار مطلوبی برای صادرات محصولات کشاورزی خواهد بود، ادامه داد:‌ اتحادیه متعلق به همه شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان زنجان است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان ابراز داشت: شرکت‌های تعاونی کشاورزی عضو در شهرستان زنجان می‌توانند نماینده خود را برای استقرار در عراق به این اتحادیه معرفی کنند.

بابایی نبود اتحادیه‌های شهرستان را بزرگترین مشکل سال گذشته اعلام کرد و گفت: امیدواریم در سال‌جاری این مشکل برطرف شود تا از همه ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده شود.

انتهای پیام/73003/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول