اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

کمیته امداد در راستای خدمت به نیازمندان شعار سال را محور کاری خود قرار دهد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد در راستای خدمت به نیازمندان و استقلال اقتصادی مددجویان شعار سال را محور کاری خود قرار دهد.

کمیته امداد در راستای خدمت به نیازمندان شعار سال را محور کاری خود قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید‌غلام‌رضا متقی صبح امروز در دیدار با حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان با تبریک سال جدید، اظهار کرد: امید است سال جدید که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری شده سالی سرشار از موفقیت و کامیابی برای همه مردم ایران باشد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمیته امداد نیز همگام و همنوا با فرمایشات مقام معظم رهبری، این شعار را محور کاری خود قرار می‌دهد.

متقی عنوان کرد: تلاش ما این است که در سال جاری بحث اقتصاد را که مورد توجه مقام معظم رهبری است و به خصوص اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار داده و با تمام وجود در راستای استقلال اقتصادی مددجویان گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیریت جهادی و عزم ملی مورد توجه قرار گیرد با همراهی و اتحاد می‌توان کارهای زیادی انجام داد و رمز موفقیت در این است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که هیچ قدرتی بدون مردم کاری از پیش نمی‌برد، گفت: امید است که با مدیریت صحیح و وحدت و عزم درون سازمانی بتوانیم در راه خدمت به مردم نیازمند گام‌های اساسی برداریم.

متقی به اهمیت جایگاه روابط عمومی در هر سازمان اشاره کرد و افزود: نگاه ویژه به روابط عمومی و اهمیت جایگاه این حوزه در هر سازمانی می‌تواند کارساز باشد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی کمیته امداد استان، گفت: با هدف‌گذاری بلندمدت می‌توان به اهداف بالاتر و والاتر دست یافت و در این رابطه باید با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی پیش رفت.

متقی با اشاره به اهمیت همراهی مردم با کمیته امداد، ارتباط با مرکز، صدا و سیما، شخصیت‌های اثرگذار، ائمه جمعه و فرمانداران و مددجویان، ثبت و ضبط برنامه‌های کمیته امداد، نظرخواهی و جلب مشارکت عمومی در خدمات کمیته امداد، پذیرش مشورت و انتقاد و انعطاف‌پذیری را از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری روابط عمومی برشمرد.

وی افزود: جایگاه کمیته امداد جایگاهی معنوی و مردمی است و ما باید نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به کار گیریم و نقایص گذشته را رفع و تلاش مضاعف داشته باشیم.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان در این دیدار گزارشی از عملکرد روابط عمومی استان و راهکارهای لازم درخصوص هماهنگی و همکاری واحدهای ستادی و شهرستانی را ارائه کرد.

مصیب حیدری در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده سال جاری اداره روابط عمومی عنوان کرد: طبقه‌بندی امور روابط عمومی، جواب‌دهی به موقع به مکاتبات، نظرسنجی ارباب رجوع و همراهی و اطلاع‌رسانی به موقع با صدا و سیما و رسانه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های این حوزه است.

وی جواب‌د‌هی مردمی از طریق رسانه ملی و جراید، مشارکت فعال در برنامه‌های ملی و مذهبی، صدور اطلاعیه، رصد سایت‌های خبری و ارائه گزارشات به مدیرکل، ارزیابی نیروهای شهرستان و تقسیم اعتبار براساس عملکرد آنان را از دیگر فعالیت‌های حوزه روابط عمومی برشمرد.

حیدری افزود: از دیگر فعالیت‌های مهم این حوزه بررسی پیشنهادات و نظرات مردمی و جواب‌دهی به آنان، تهیه آرشیو از فایل‌های صوتی و تصویری، آلبوم بریده جراید و بررسی اهداف کمیته امداد هم‌راستا با سیاست سال جاری و ارائه پیشنهادات لازم در این خصوص می‌باشد.

انتهای پیام/82009/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول