اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

زمینه مشارکت مردم در تحقق شعار امسال فراهم شود

فرماندار شهرستان قرچک گفت: تحقق شعار امسال توأم با مدیریت جهادی و عزم ملی است، از این رو باید زمینه مشارکت آحاد جامعه برای رسیدن به این هدف راهبردی از سوی دستگاه‌های اجرایی فراهم شود.

زمینه مشارکت مردم در تحقق شعار امسال فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، علی صادقی در دیدار با رؤسای ادارات شهرستان قرچک به اولویت‌های مهم دولت برای تحقق شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اشاره کرد و گفت: اقتصاد و فرهنگ دو زیرساخت مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: امید است تلاش و مشارکت همه دستگاه‌های دولتی و همراهی مردم در سال جدید، تحولات خوبی را برای کشور رقم بزند.

وی در ادامه افزود: یکی از اصولی که می‌تواند در تحقق شعار امسال نقش پررنگی ایفا کند، تعامل مردم با مسئولان است زیرا بدون حضور مردم هیچ برنامه‌ای محقق نمی‌شود، گروه‌ها و اقشار مختلف به‌ویژه نخبگان، فرهیختگان و جوانان نیز باید بیش از گذشته به کمک خدمتگزاران خود در دولت بیایند.

صادقی عنوان کرد: تحریم‌های اقتصادی سال‌های اخیر و راه‌اندازی جنگ نرم مهمترین هجمه‌هایی است که از سوی دشمن علیه ما رقم خورده است و ملت سرافراز ایران نیز با تمام قوا همواره در این راستا مقاومت کرده، به همین دلیل مسئله اقتصاد و فرهنگ را نمی‌توان با مدیریت عادی اداره کرد و بنا به گفته رهبری این دو موضوع مهم نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: آنچه از مسئولان ادارات شهرستان قرچک انتظار می‌رود این است که با عزم جدی و مدیریتی صحیح در راستای پیشبرد برنامه‌های دولت در سال 93 تلاش کنند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد تا با اجرایی شدن برنامه‌های مطلوب در سال‌جاری شاهد ارتقای شهرستان قرچک در ابعاد گوناگون باشیم.

انتهای پیام/2462/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول