اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان:

ارتقای بهره‌وری مهم‌ترین مولفه در تحقق شعار سال است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ارتقای بهره‌وری و توسعه سطح کیفی خدمات، بهترین نوع مشارکت در تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در حوزه ماموریت شرکت توزیع برق استان سمنان است.

ارتقای بهره‌وری مهم‌ترین مولفه در تحقق شعار سال است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست تبیین برنامه‌های سال جاری و در جمع کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار داشت: ایجاد عزم و اراده جمعی در همکاران برای محقق شدن شعار امسال یک ضرورت اساسی است.

وی با بیان این‌که یکی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی توسعه بهره‌وری است، افزود: تلاش و تحرک بیشتر و مشارکت کارکنان در جهت ارائه کار با ارزش، از نکات برجسته و اساسی در عرصه خدمات‌دهی به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این‌که فرهنگ زیربنای اقتصاد است، اظهار داشت: برای آن‌که اقتصاد توسعه یابد، باید فرهنگ کار رونق پیدا کند.

موسوی‌زاده از اقدامات و عملکرد مناسب واحدهای بهره‌برداری و دیسپاچینگ، برنامه‌ریزی و مهندسی، مالی و پشتیبانی، منابع انسانی، فروش و خدمات مشترکان، حراست، روابط عمومی، حقوقی و مدیریت توزیع برق شهرستان‌های استان تقدیر و بر استمرار خدمت‌رسانی و تداوم برنامه‌های فرهنگی در شرکت تاکید کرد.

وی اضافه کرد: ارتقای جایگاه شرکت به گروه الف، تصویب ساختار تفصیلی شرکت، رشد مشارکت علمی و تحقیقاتی کارکنان، کسب مقام برتر در حمایت از نظام پیشنهادها، احراز رتبه‌های برتر در امور فرهنگی و دینی و ایثارگران و کاهش درصد تلفات و نرخ زمان خاموشی مشترکان و انرژی تامین نشده از اقدامات شاخص صنعت توزیع برق استان در سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان همچنین اقدام برنامه‌ای و هدف‌‌دار و بهبود و ارتقای شاخص‌های عملکردی، ارتقای خدمت و مشارکت در تحقق شعار سال، استمرار طرح تکریم ارباب رجوع، توسعــه مشارکت پرسنل در تصمیم‌گیری‌ها و همکاری علمی و پژوهشی کارکنان در مجامع ملی و بین‌المللی، توسعه آموزش حین کار، تداوم فعالیت‌های مدیریت مصرف برق، نظارت بر حسن عملکرد از طریق بازدیدهای میدانی، کنترل شاخص‌ها و انجام ارزیابی‌ها و ممیزی‌های دوره‌ای و توسعه مشارکت در بورس انرژی را از جمله انتظارات و اهداف و برنامه‌های سال 93 برشمرد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول