اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت تأکید کرد

لزوم عزم جهادی مسئولان در تحقق شعار سال

امام جمعه دهدشت گفت: تحقق شعار سال منوط به عزم جدی مسئولان است.

لزوم عزم جهادی مسئولان در تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در جمع فرماندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های کهگیلویه با تبریک سال اقتصاد و فرهنگ ابراز امیدواری کرد تقارن نوروز با ایام فاطمیه و عطرآگین شدن فضا با نام فاطمه(س) در طلیعه نوروز نویدبخش سال پر خیر و برکتی برای هموطنان و مسلمانان باشد.

امام جمعه دهدشت با تقدیر از عملکرد فرماندار کهگیلویه از آغاز تصدی تاکنون، با بیان اینکه خدمات خوبی در این مدت در سطح شهرستان صورت گرفته است از خدمات فرماندار شهرستان ابراز رضایت کرد.

حسینی با اشاره به تغییرات مدیریتی در سطح استان و مردد شدن مسئولان در ابقا یا تغییر، تصریح کرد: فرماندار کهگیلویه اما بدون توجه کردن به این تغییرات با جدیت تمام حتی ساعت‌ها را در خدمتگزاری لحاظ کرده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

امام جمعه دهدشت مسئولیت در نظام اسلامی را مقدس خواند و اذعان داشت: مسئولیت‌پذیری کار سختی است که هرکس پذیرفت باید به خوبی از عهده آن برآید.

حسینی خدمات ارزنده جمهوری اسلامی ایران را متذکر شد و افزود: اسلام را به‌طور عملی به جهان معرفی کردیم و نگاه جهانیان امروز به حکومت اسلامی است.

این مسئول در ادامه تأکید کرد: به رغم توطئه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم در ناکارآمد نشان دادن نظام، توانستیم با قدرت از انقلاب و نظام دفاع و حکومت اسلامی را کارآمد معرفی کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال به نام اقتصاد و فرهنگ تأکید کرد: باید مسئولان نگاه ویژه‌ای به این مسائل داشته باشند و آن‌ها را در سطح شعار باقی نگذارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه دغدغه فرهنگ از دیدگاه رهبر انقلاب را یادآور شد و با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند عزم جهادی و مدیریت واحد مسئولان است، ابراز داشت: بخش فرهنگی و بخصوص بحث حجاب و عفاف در شهرستان باید به خوبی مدیریت شود.

حسینی از بخش کشاورزی کهگیلویه را یکی از راه‌های تقویت اقتصاد شهرستان نام برد و خواستار فعال شدن این بخش شد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول