اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

تحقق شعار سال عزم همگانی را می‌طلبد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تحقق شعار سال با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به یک دلسوزی همگانی و تلاش دسته جمعی نیازمند است.

تحقق شعار سال عزم همگانی را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در دیدار مسئولان و مدیران دادگستری اردبیل اظهار داشت: اهتمام ویژه مسئولان به فرهنگ و اقتصاد با توجه به نامگذاری سال یک ضرورت است.

وی با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز سال نو را به کارکنان تبریک گفت.

قاصدی در ادامه به تشریح جایگاه پنج تن آل عبا (ع) نزد خداوند متعال پرداخت و تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در درگاه پروردگار کریم چنان جایگاهی دارد که خداوند متعال در آفرینش آسمان‌ها، زمین و خلایق آن حضرت را محور و مسبب تمام آفریده‌های خود قرار داده است.

رئیس کل دادگستری استان خاطر نشان کرد: یقیناً ملت ایران با توسل به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بر مشکلات چیره می‌شوند و دشمنان اسلام و قرآن را بیش از پیش مأیوس و ناامید می‌کنند.

وی موفقیت‌های بزرگ ملت ایران در سال‌های گذشته به ویژه در سال 92 و تحقق حماسه سیاسی و ادامه روند پیروزی‌ها را مرهون راهنمایی‌های ارزنده مقام معظم رهبری و اطاعت‌پذیری مردم ولایی ایران از ولایت فقیه دانست و اضافه کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام نیز بایستی با برنامه‌ریزی دقیق و درست راه را برای ادامه موفقیت‌ها هموار کنند.

قاصدی بیان کرد: نامگذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب وظیفه همه آحاد ملت به ویژه مسئولان را در قبال ارتقا سطح دو موضوع فرهنگ و اقتصاد بسیار حساس کرده و بایستی در راه تحقق آن نهایت تلاش و پشت کار را داشته باشیم.

مقام عالی قضایی استان در ادامه سخنان خود میزان آمار ورودی پرونده‌ها به دادگستری‌ها را نشانه میزان سلامت جامعه دانست و یادآور شد: مسلماً ترویج و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی و توسعه اخلاق‌مداری از بسیاری از جرائم پیشگیری می‌کند و بر عکس رواج فرهنگ غربی که یقیناً بی‌بند و باری را به جامعه می‌آورد در ناامن‌سازی فضای کشور نقش بسیار مخرب‌تری دارد.

در این مراسم رئیس کل دادگستری استان با قدردانی از کلیه کارکنان، از برنامه‌های دادگستری استان در کاهش اطاله دادرسی و مبارزه بی‌امان با جرائم خبر داد. 

انتهای پیام/62006/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول