اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان خبر داد

تشکیل اتاق فکر از راهکارهای تحقق شعار سال در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در راستای عملیاتی کردن منویات رهبری، اتاق فکری برای پیدا کردن راهکارهای تحقق شعار "اقتصاد، فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" در استان همدان تشکیل خواهد شد.

تشکیل اتاق فکر از راهکارهای تحقق شعار سال در همدان

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بر اساس سنت حسنه‌ای که در چند دهه اخیر مرسوم شده، هر سال بر اساس رصدی که مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان جبهه حق انجام می‌دهند، عناوین مختلفی برای سال‌های اخیر انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه رهبری هر ساله اولویت‌های کلی در روند حرکتی نظام جمهوری اسلامی ایران را مشخص می‌کنند، گفت: علاوه بر این، یک اولویت اصلی را که همه دستگاه‌ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند نیز از سوی رهبری به عنوان شعار سال مطرح می‌شود که برای تحقق این امر همه دستگاه‌ها و مردم تلاش می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه امسال همچون سال‌های گذشته بر اساس رهنمود مقام معظم رهبری سال مزین به نام "اقتصاد، فرهنگ با علم ملی و مدیریت جهادی" شده، ابراز داشت: طبیعی است که همگان مورد خطاب پیام معظم‌له هستند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و حتی همه اقشار جامعه مورد خطاب پیام رهبری هستند، تصریح کرد: به ویژه با تأکیدی که بر عزم ملی در این پیام و در این اولویت شده، اهداف ترسیم شده باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

دشتکی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی همواره خود را مخاطب اول پیام‌ها و منویات مقام معظم رهبری می‌داند، گفت: در این راستا در حوزه اقتصاد و فرهنگ باید فرهنگسازی و گفتمان‌سازی شاخصی مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه تبلیغات اسلامی در رابطه با بحث توجه به مسائل فرهنگی و به ویژه مسائل فرهنگ دینی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی که در اختیار دارد برای تحقق عزم ملی مورد تأکید رهبری گام برمی‌دارد که این روند نیز نیازمند گفتمان‌سازی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در راستای نیل به هدف عزم ملی و مدیریت جهادی در دو عرصه اقتصاد و فرهنگ همچنین برنامه‌ریزی لازم برای گروه‌ها، نهادها و اسنادی که در رابطه با مدیریت جهادی تأثیرگذار هستند، نیز مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی قرار خواهد گرفت.

لزوم تشکیل ستاد بررسی راهکارهای عملیاتی شعار سال در استان

وی تصریح کرد: شاخصه‌های اصلی مدیریت جهادی که رهبری مطرح فرمودند مباحثی چون مسئولیت‌پذیری، تکلیف‌مداری، تکلیف‌محوری و ریسک‌پذیری در حوزه‌های مختلف است که بر این مبنا به دنبال آن هستیم تا برای تحقق آنها از ظرفیت‌های عمومی و مردمی نهایت بهره گرفته شود.

دشتکی بر لزوم تشکیل ستاد بررسی راهکارهای عملیاتی کردن شعار "اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" در استان همدان صحه گذاشت و تحقق این موضوع را گامی ارزشی در راستای بررسی منویات رهبری و عملیاتی کردن آنها قلمداد کرد.

وی از تشکیل اتاق فکر راهکارهای تحقق شعار سال در همدان خبر داد و اضافه کرد: این اقدام گامی در راستای پیدا کردن راهکارهای تحقق شعار " اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" در استان همدان است.

انتهای پیام/89004/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول