اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پاکدشت:

شعار سال 93 در دستور کار مدیریت شهری پاکدشت است

شهردار پاکدشت با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: مدیریت شهری پاکدشت با تمام توان در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب گام بر می‌دارد.

شعار سال 93 در دستور کار مدیریت شهری پاکدشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری پاکدشت، داریوش پازوکی ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و عزت برای ملت بصیر ایران اسلامی و مسئولین نظام به ویژه مسئولان و شهروندان شریف پاکدشت اظهار داشت: مدیریت شهری پاکدشت از تمام توان خود در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری دامت برکاته نامگذاری شده است، در جهت ساختن شهری پویا با مدیریت جهادی بهره خواهد برد.

شهردار پاکدشت که در جلسه شورای معاونان و روسای سازمان‌های شهرداری سخن می‌گفت، عنوان کرد: خدمت با نیت الهی، استقامت در کار، سرعت عمل، خودباوری، خلاقیت، توجه به محرومان و مستضعفان، پرهیز از فساد و انحراف و توجه به کیفیت و قانونمندی از مولفه‌های مدیریت جهادی است..

وی اعلام کرد: کارگروهی در راستای کاربردی کردن مدیریت جهادی در شهرداری تشکیل و به‌زودی سیاست‌های اجرایی به معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه ابلاغ خواهد شد.

پازوکی، فرهنگ را جزء حیاتی‌ترین نیاز هر جامعه دانست و از اهتمام ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری در  راستای ارتقاء فرهنگ شهرنشینی و تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد.

شهردار پاکدشت مطالبات روزافزون شهروندان را از مدیریت شهری به‌حق و آن را فرصت و پشتوانه خوبی برای پویایی مجموعه شهرداری ارزیابی کرد و شهروندان را برای مشارکت در امر مدیریت شهری به یاری طلبید.

پازوکی بر اتمام پروژه‌های ناتمام، احداث پل غیر همسطح بر روی بزرگراه امام رضا (ع)، احداث پل بر روی کانال مادر، احداث پل بتنی بر روی کانال آب میدان جهاد، بهسازی محوطه کاروانسرای خاتون‌آباد، اصلاح هندسی خیابان کارخانه ماکارونی و ... تاکید کرد.

شهردار پاکدشت تسهیل در امر صدور جواز و نظارت و هدایت ساخت و سازها به سمت اصولی و قانونی را در جلوگیری از اقدامات افراد سودجو مهم دانست و از شهروندان خواست قبل از هرگونه ساخت و ساز و انتقال سند از شهرداری استعلام کنند.

انتهای پیام/2462/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول