اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

مسئولان جهادگونه در مقوله فرهنگ تلاش کنند

امام جمعه فردوس با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری گفت: مردم با عزم ملی و مسئولان جهادگونه در مقوله فرهنگ وارد صحنه شوند.

مسئولان جهادگونه در مقوله فرهنگ تلاش کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، نشان از اهمیت ویژه موضوع فرهنگ است.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، فرهنگ بسیار مهم‌تر از اقتصاد است و به منزله هواست که همه از آن بهره‌مند می‌شوند بنابراین انجام کار فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی امکان‌پذیر است.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی تا حدی که ملت ایران روی پای خود بایستند و از وابستگی به دیگران به ویژه دشمنان نجات یابند.

بابایی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که به نفت وابسته نباشد تا هرگاه دشمن خواست قیمت آن را پایین آورد و اقتصاد ما را متزلزل کند و یا با ناامن کردن دریا و تحریم کشتی‌های حامل نفت و بالابردن بیمه کشتی‌ها نظام ما را دچار مشکل کند.

وی گفت: سال‌های سال است که رهبر معظم انقلاب عدم وابستگی اقتصاد به نفت را به مسئولان متذکر می‌شوند ولی خواب خرگوشی و غفلت برخی مسئولان سبب شده که این نقیضه سبب فشار ابرقدرت‌ها و استفاده از این اهرم برای وادار کردن نظام اسلامی به تسلیم شود.

مردم با عزم ملی و مسئولان جهادگونه وارد صحنه شوند

امام جمعه فردوس افزود: امسال نیز برای چندمین‌بار، رهبر معظم انقلاب به مسئله مهم اقتصاد اشاره و آن را مقید به عزم ملی و مدیریت جهادی دانستند که امید است مردم با عزم ملی و مسئولان نیز جهادگونه وارد صحنه شوند.

بابایی تصریح کرد: محققان و پژوهشگران دلسوز دانشگاه و حوزه‌های علمیه باید راهکارهای علمی را تبیین و با برنامه‌ریزی حساب شده و قابل اجرا به مردم معرفی کنند.

وی یادآور شد: مردم نیز باید این راهکارهای علمی را با عزم ملی پیاده و دشمن را از طمع به میهن اسلامی مایوس و همچنین با عمل به سیاست‌های 24گانه اقتصاد مقاومتی موجبات رضایت رهبر انقلاب اسلامی را فراهم کنند.

بابایی افزود: جوانان نیز که بارها مورد لطف و عنایت رهبری قرار گرفته‌اند، باید با رعایت ظاهر اسلامی، احترام به احکام مقدس اسلامی و نیز پیاده کردن احکام دینی و تقویت بنیه‌های معرفتی، هجمه‌های فرهنگی بیگانگان را خنثی و فضای شهر را به عطر معنویت معطر کنند تا مقدمات ظهور حضرت حجت(ع) فراهم شود.

انتهای پیام/69007/ط30/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول