اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان:

دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در مقابله با معاندان از مردم عقب‌ترند

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان گفت: این درست نیست که همیشه اول مردم ورود کنند و بعد دیگر دستگاه‌های نظارتی و امنیتی وارد عرصه مقابله با معاندان شوند.

دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در مقابله با معاندان از مردم عقب‌ترند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی عصر امروز در جمع نمازگزاران مسجد میرزاتقی با اشاره به اظهارات توهین‌آمیز سخنران افراطی در همایش اصلاح‌طلبان در همدان، اظهارات بی‌پایه و اساس این عنصر افراطی اصلاح‌طلب را همان مواضع آمریکا و اسرائیل دانست و اظهار داشت: باید با برگزارکنندگان این مراسم برخورد قاطع و جدی صورت گیرد.

وی با طرح این سئوال که باید دید چه کسی و یا چه کسانی اجازه برپایی این سخنرانی را داده‌اند، گفت: بدتر از آن، اینکه باید دید چرا اجازه ادامه این سخنرانی داده شده است.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: اگر جلوی این برنامه‌های توهین‌آمیز که ارکان نظام اسلامی را زیر سؤال می‌برند گرفته نشود، پس چه کسی باید حافظ نظام باشد.

وی با اشاره به هوشیاری و بصیرت مردم ادامه داد: این درست نیست که همیشه اول مردم ورود کنند و بعد دیگر دستگاه‌های نظارتی و امنیتی وارد عرصه مقابله با معاندان شوند.

موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه پشتیبانی صریح از فتنه و فتنه‌گران و توهین به نظام اسلامی، بدون هیچ مشکلی در این جلسه عنوان شده، از سکوت مسئولان در ابتدای امر انتقاد کرد.

وی با تشکر از مواضع آیت‌الله محمدی در خطبه‌های نماز جمعه در مواجهه با این جریان گفت: روحانیت همیشه باید در خط روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه پیشگام باشد.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به هوشیاری ملت ایران افزود: مگر ملت مسلمان انقلابی ایران مرده‌اند که اینها بیایند و چنین جسارت‌هایی را به نظام داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه بی‌تفاوتی نسبت به این وضعیت، شرایط کشور را بدتر از دوران اصلاحات می‌کند، گفت: معاندان و دشمنان، اگر بخواهند در مقابل دین ما بایستند در مقابل تمام دنیای آنها می‌ایستیم.

موسوی‌اصفهانی با اشاره به اینکه جریان افراطی به دنبال محک زدن جامعه است، ابراز داشت: باید مراقب حربه‌ها و دسیسه‌های آنان بود.

وی با انتقاد از هیئت امنای حسینیه بختیاری‌ها که اجازه برگزاری چنین جلسه‌ای را داده‌اند، ابراز داشت: با این احتمال که آنها از محتوا و سخنران این مراسم اطلاعی نداشتند، پس چرا اجازه ادامه این سخنرانی را دادند.

مدیر حوزه علمیه در پایان خواستار برخورد جدی با این جریان شد و برخورداری از بصیرت و هوشیاری را عامل شکست سیاست‌های جریان افراطی و معاند نظام دانست.

انتهای پیام/89002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول