اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/۶۵

هشدار دوباره «عبدالله» در خصوص احتمال تقلب در انتخابات

«عبدالله عبدالله» یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان با تأکید بر ضرورت احترام به آرای مردم اظهار داشت: هر گونه بی‎توجهی کمیسیون‌های انتخاباتی و تقلب در انتخابات، افغانستان را به سمت بی‎ثباتی سیاسی می‌برد.

هشدار دوباره «عبدالله» در خصوص احتمال تقلب در انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، عبدالله عبدالله، یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در تازه‎ترین سخنرانی خود امروز در حضور جمعی از دانشجویان یکی از آموزشگاه‎های خصوصی در کابل، هشدار داد که هر گونه تقلب در انتخابات آینده، افغانستان را به سوی بی‌ثباتی سیاسی می‎کشاند.

وی تصریح کرد: یک بار دیگر از کمیسیون‎های محترم انتخابات و شکایات انتخاباتی و تمام نهادهای مسئول، تقاضا می‎کنم که متوجه مسئولیت‎های ملی خود در این زمینه باشند.

عبدالله عبدالله افزود: فقط با حفظ بی‎طرفی مسئولانه در ارتباط با انتخابات می‎توان آینده درخشانی را برای مردم افغانستان تضمین کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد: ثبات سیاسی و شفافیت در انتخابات برای ما مهم است و این 2 پیوند ناگسستنی با هم دارند و اگر تقلب سرنوشت ما را رقم زند، هیچ وقت به ثبات سیاسی نمی‎رسیم.

این در حالی است که عبدالله عبدالله روز پنجشنبه گذشته نیز در یک همایش بزرگ مردمی در کابل با ابراز نگرانی از احتمال تقلب در انتخابات آینده، کاخ ریاست جمهوری افغانستان را به حمایت از برخی کاندیداهای ریاست جمهوری متهم کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در نخستین گردهمایی انتخاباتی خود در کابل نیز اعلام کرده بود که نتایج انتخابات جعلی و آمیخته با تقلب را نمی‎پذیرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول