اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

با اقتصاد مقاومتی الگویی اسلامی را به جهان ارائه دهیم

فرماندار فردوس گفت: با اجرای اقتصاد مقاومتی الگویی بی‌نظیر و اسلامی را به جهانیان ارائه دهیم.

با اقتصاد مقاومتی الگویی اسلامی را به جهان ارائه دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس اظهار کرد: مقام معظم رهبری به لحاظ بین‌المللی سیاست‌های 24 گانه اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

وی افزود: ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی به این معناست که ما به مسائل بین‌المللی که هم اکنون در حال انجام است زیاد خوش‌بین نیستیم بلکه با اقتصاد مقاومتی، الگویی بی‌نظیر و اسلامی را به جهانیان ارائه می‌کنیم.

فرماندار فردوس تصریح کرد: با اجرای اقتصاد مقاومتی به دنبال ارائه اقتصادی درون‌زا و برون‌نگر هستیم تا بتوانیم با تاکید بر سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، به استقلال و موفقیت دست یابیم.

رجبی‌مقدم با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز، از مسئولان شهرستان خواست تا لیست کشیک ادارات خود را به فرمانداری ارائه و به منظور استقبال مطلوب از مسافران نوروزی، ادارات آب، گاز و مخابرات حفاری‌های سطح شهر را از تاریخ 15 اسفندماه تعطیل کنند.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی ادارات در ارتباط با حجاب و عفاف از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود، از ادارات شهرستان خواست تا مستندات خود را آماده داشته باشند و در مستندسازی کوتاهی نکنند.

فرماندار فردوس از اعزام 450 نفر از مردم این شهرستان به مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور خبر داد و یادآور شد: رزمایش فاطمیون نیز 8 و 9 اسفندماه به مدت دو روز در ارتفاعات الله‌آباد فردوس با حضور گردان‌های الی بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

با تکیه بر ثروت‌های داخلی، سرآمدترین ملت‌ها هستیم

امام جمعه فردوس نیز از مسئولان خواست تا در بهترین فرصت‌ها از خود و خدا غافل نباشند و در انجام فرایض و وظایف شرعی کوتاهی نکنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی با اشاره به خطبه‌های نهج‌البلاغه گفت: امام علی(ع) مومنان را به شدت تقوا، اجتهاد، استفاده از فرصت‌ها، عفت و پاکی سفارش می‌کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، افزود: نگاه به بیرون و تقلیل تحریم‌ها، راه ما نیست بلکه راه ما نگاه به درون و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است که اگر ثروت‌ها و دارایی‌های داخلی را بکار گیریم سرآمدترین ملت‌ها هستیم.

در این جلسه، محمد مهروان‌فر به عنوان رئیس مرکز رشد علم و فناوری و سیدمصطفی علی‌پرست که تاکنون سرپرست اداره برق فردوس را به عهده داشت به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/69007/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول