اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه فردوس خبر داد

اجرای طرح آرامش نوروزی در بقاع متبرکه فردوس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح آرامش نوروزی در بقاع متبرکه فردوس

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، برای چهارمین سال متوالی طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

وی گفت: طرح آرامش بهاری همزمان با لحظه تحویل سال همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی در محل امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) فردوس برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس افزود: برپایی خیمه‌های معرفت در محل امامزادگان با حضور دو روحانی بصورت تمام وقت یکی دیگر از برنامه‌های جانبی طرح آرامش بهاری است که این خیمه‌ها با هدف ترویج فرهنگ وقف و پاسخگویی به مسائل شرعی، دینی و مذهبی برپا می‌شود.

اجرای هفت‌سین قرآنی در امامزادگان فردوس

طلایی تصریح کرد: طرح آرامش بهاری متناسب با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر امامزاده برگزار و در حال حاضر بارگاه امامزادگان فردوس، سرند و روستای مهوید مورد هدف این طرح است.

وی یادآور شد: اجرای هفت‌سین قرآنی در امامزادگان، استقبال از مسافران نوروزی و اسکان زائران از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری در فردوس است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس گفت: طرح توسعه امامزادگان فردوس به اتمام رسیده و در ایام عید نوروز در اختیار مسافران و زائران قرار می‌گیرد که با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر یک باب آشپزخانه و شش دوش حمام نیز در این مکان تعبیه شده است.

طلایی با اشاره به اینکه بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) فردوس، میقات‌الرضا(ع) و در مسیر تردد مسافران هفت استان جنوبی کشور و زائران بارگاه مطهر ثامن‌الحجج(ع) قرار دارد، افزود: سال گذشته بیش از 500 هزار نفر از امامزادگان فردوس بازدید و تعداد زیادی از آنها نیز در این بقعه متبرکه اسکان یافتند.

انتهای پیام/69007/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول