اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد نهبندان:

ولایت‌مداری ملت در راهپیمایی 22 بهمن دوباره متجلی شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان گفت: ولایت‌مداری ملت در راهپیمایی 22 بهمن دوباره متجلی شد و مردم با حضور حماسی بار دیگر از انقلاب اسلامی حمایت کردند.

ولایت‌مداری ملت در راهپیمایی 22 بهمن دوباره متجلی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سید حسین هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و مدیران و فعالان فرهنگی شهرستان نهبندان اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر پایه ارزش‌ها و موئلفه‌های دینی و اسلامی تشکیل و به پیروزی رسیده و برای بقای نیز بر این شاخص‌ها استوار است.

وی ادامه داد: مردم فهیم ایران اسلامی برای تشکیل، موفقیت، برقراری و ادامه این انقلاب فداکاری‌ها و ایثارگری‌های فراوان و وصف‌ناپذیری انجام دادند و امروزه نیز با توکل به خدا و ولایت‌مداری سبب پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان ادامه داد: بازتاب و برد منطقه‌ای، فرا‌منطقه‌ای و جهانی یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی کشورمان بوده که از چندین سال پیش این مهم محقق شده و ندای امام راحل به گوش جهانیان رسیده و سبب بیداری اسلامی و هوشیاری ملل مختلف دنیا شده است.

هاشمی با بیان اینکه مردم مظلوم دنیا و ملل مختلف جهان از دیرباز و امروزه برای رهایی از ظلم جباران و مستکبران از انقلاب اسلامی و اهداف این انقلاب الهی الگوبرداری می‌کنند، تصریح کرد: خیزش‌ها و بیداری اسلامی و الگوبرداری ملت‌های از انقلابمان سبب خشم استکبار جهانی و دشمنان اسلام شده است.

وی گفت: مردم فهیم و بصیر جمهوری اسلامی ایران برای حیات پویا، بقاء، تحقق اهداف عالیه و سربلندی این انقلاب همیشه در صحنه‌ها حاضر و فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و با حرکت در مسیر اسلام و ولایت فقیه از این نظام دینی حمایت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان با اشاره به حضور حماسی ملت هوشیار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: مردم با این حضور پرشور و با شعور بار دیگر به دشمنان سیلی محکمی زدند و بار دیگر به دشمن ثابت کردند که در راه اسلام، پشتیبانی از نظام و حمایت از ولایت فقیه ثابت قدم و همیشه در صحنه هستند.

هاشمی ادامه داد: حضور گسترده و یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و جواب دندان‌شکنی به آنها داد.

وی اذعان داشت: مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان نهبندان در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور و آگاهانه داشتند و با آمدن به صحنه حمایت و پاسداری خود را ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهداء اعلام کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان خاطرنشان کرد: اسلام‌محوری، ولایت‌مداری و تبعیت محض از ولایت فقیه ملت در راهپیمایی 22 بهمن دوباره متجلی شد و مردم با این حضور حماسی بار دیگر از انقلاب اسلامی حمایت کردند.

انتهای پیام/69003/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول