اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قاین:

راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به رجزخوانی آمریکایی‌ها بود

امام جمعه قاین با تقدیر از حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به رجزخوانی آمریکایی‌ها بود.

راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به رجزخوانی آمریکایی‌ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام سید مرتضی اصفهانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قاین با بیان اینکه رجزخوانی‌های اخیر آمریکایی‌ها به خاطر ناتوانی آنان مقابل ملت ایران است، اظهار داشت: 35 سال است ملت ایران با تهدید و تحریم مواجه هستند و اینکه در روزهای اخیر مقامات آمریکا دم از تحریم‌های جدید زدند چیز تازه‌ای نیست.

وی ادامه داد: مردم ما در طول سال بارها پاسخ یاوه‌گویی استکبار جهانی را می‌دهد و امسال نیز شاهد بودیم که مردم ما پاسخ اظهارات آمریکایی‌ها را دادند.

امام جمعه قاین خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی هم موقع آمریکایی‌ها تهدید کرده‌اند پاسخ محکم داده‌اند و اکنون نیز دیدیم که مقابل گزینه نظامی آمریکا ملت بیدار ما گزینه‌های خود را نشان داد.

اصفهانی اذعان داشت: آمریکایی احساس می‌کنند با تهدید و تحریم ملت ایران می‌ترسد و عقب‌نشینی خواهد کرد، این در حالی است که ملت ما عزمش روز به روز مصمم‌تر می‌شود.

این مسئول در پایان متذکر شد: ما هزاران شهید برای دفاع از انقلاب تقدیم کرده‌ایم و ملت که شهیدپرور است از رجزخوانی نمی‌ترسد.

انتهای پیام/2248/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول