اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

راهپیمایی 22 بهمن گزینه‌های روی میز آمریکا را زیر پا له کرد

امام جمعه قروه با تقدیر ازحضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: گزینه حضور مردم و ولایت فقیه در این راهپیمایی، گزینه‌های روی میز آمریکا را زیر پا له کرد.

راهپیمایی 22 بهمن گزینه‌های روی میز آمریکا را زیر پا له کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام صفرعلی احیا ظهرامروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر حضور حماسی مردم در 22 بهمن را تداوم حماسه سیاسی ملت ایران در عرصه‌های مختلف سال حماسه سیاسی و اقتصادی برشمرد و اظهارداشت: این حضور باشکوه نشانه عزتمندی 35 ساله ملت ایران در دنیا بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مهر خاموشی را بر دهان و دل‌های مریض سردمداران نظام سلطه حک کرد، گفت: ملت برای سی و پنجمین بار باور دینی و انقلابی خود را به نمایش گذاشت.

به گفته امام جمعه قروه، این راهپیمایی بعد دیگری از حماسه سیاسی ملت ایران بود که تنها نیرویی که مردم را به صحنه آورد اراده الهی بود.

وی از این حماسه به عنوان حماسه‌ای با ویژگی‌های خاص خود نام برد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن در 35 سال گذشته ویژگی‌های خاص زمان خود را داشته است که در همه این مراسم‌ها حضور مردم حرف اول را می‌زند.

احیا با اشاره به حضور و شعارهای معنادار ملت در این راهپیمایی تصریح کرد: این همان ملتی است که 24 خرداد، راهپیمایی روز قدس و راهپیمایی 13 آبان نیز با همین شکوه و عظمت به صحنه آمد تا ناامیدی بزرگ را به دشمنان اسلام و ایران ارمغان دهد.

خطیب جمعه قروه با بیان اینکه گزینه‌های روی میز دشمن هم نتوانست ذره‌ای از وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی را بکاهد افزود:  دشمنان کوردل اگر چشم خود را باز کنند و دست از نادانی و کج فهمی‌های خود بردارند خواهند دید که نظام جمهوری اسلامی از 2 گزینه قدرتمند برخوردار است که هیچ نیرویی یارای مقابله با آن را نخواهد داشت.

وی سیل خروشان مردم انقلابی و جریان ولایت فقیه را این دو گزینه مقتدر اعلام کرد و اظهار داشت: همین دو گزینه ما، همه گزینه‌ها، گزینه‌های روی میز و هیات حاکمه آمریکا را در عرصه‌های مختلف، زیر پای خود له کرده و به مذلت کشانده است.

امام جمعه قروه با بیان اینکه ساختار شکننده و سست دشمنانی که بر طبل جنگ می‌کوبند بدانند که ملت ایران در سایه سار رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب به خود باوری رسیده است که مهم‌ترین رکن برای حراست از دستاوردهای انقلابی ملت است.

احیا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موفقیت‌های ملت و اندیشمندان ایرانی رونمایی از موشک‌های بالستیک بود که پاسخی کوبنده برای دشمنان در پی داشت.

وی تصریح کرد: اینهایی که در راهپیمایی 22 بهمن به صحنه آمدند کسانی بودند که تحریم‌های خارجی و سوء‌مدیریت‌های اقتصادی داخلی بیشترین فشار را بر آنها داشت.

به گفته امام جمعه قروه، آنهایی که در جریان فتنه ماهیت اصلی خود را رو کردند و اکنون نیز به مذاکره با آمریکا دل خوش کرده‌اند مرفهین بی‌درد جامعه هستند که نه از تحریم‌ها رنج می‌برند و نه از مدیریت ضعیف اقتصادی.

احیا گفت: آنهایی که با تمام وجود به صحنه آمدند و فریاد مرگ بر آمیرکا را سر دادند، می‌دانند که مذاکره با آمریکا بی‌فایده است.

وی در پایان سخنان خود به شبهه افکنی گروه‌های تکفیری نیز اشاره کرد و افزود: دین اسلام سازگارترین دستورات منطبق با فطرت انسان را در آموزهای خود متجلی ساخته است که برخی دشمنان اسلام، به اسم مسلمانی سعی در خدشه وارد کردن به آن دارند.

انتهای پیام/79009/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول