اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

22 بهمن 92 جوابی قاطع به گستاخی‌های دشمنان بود

امام جمعه زنجان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جوابی قاطع به گستاخی‌های دشمنان بود.

22 بهمن 92 جوابی قاطع به گستاخی‌های دشمنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور حماسی و با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حضور با شکوه خنثی کننده توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن قدرت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: ملت ایران نشان داده‌اند که همیشه و در همه حال در صحنه‌های نظام و انقلاب هستند و هرگز دست از حمایت بر نمی‌دارند.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به گستاخی‌های دولت‌مردان امریکایی علیه ملت ایران ادامه داد: حضور با شکوه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکن به گستاخی‌ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان بود و قدرت و اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشت.

این مسئول با بیان اینکه حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی به گزینه‌های روی میز بود، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده آمادگی ملت همیشه در صحنه ایران برای مقابله با هر گزینه‌ای است.

حجت‌الاسلام در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ملت همیشه در صحنه ایران در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی را خلق کردند، افزود: دوران دفاع مقدس و افتخارات آن متعلق به همه اقشار ملت ایران است.

وی با بیان اینکه همه اقشار ملت ایران در دفاع مقدس جانفشانی کردند تا کشورمان به پیروزی رسید، افزود: روحانیون کشورمان نیز در دوران دفاع مقدس نقش برجسته و تاثیرگذاری داشتند.

انتهای پیام/2308/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول