اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

ملت ایران در 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به مستکبران خواهند داد

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی ضمن دعوت مردم ولایت‌مدار استان برای شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن آورده است: ملت ما اکنون به شهادت و فداکاری‌ها خو گرفته است و از هیچ دشمنی و هیچ قدرتی و توطئه‌ای هراس ندارد.

ملت ایران در 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به مستکبران خواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن ایام الله 22 بهمن آورده است: انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست ظهور اجتماعی خود در سال‌های 56 و 57 و حتی پیش‌تر از آن در قیام خونین 15 خرداد با شهادت و شهادت‌طلبی عجین بوده است.

در ادامه این پیام آمده است: هر قدر این عامل در درون انسان‌ها تأثیر بیشتری بر جای گذاشته، انقلاب مراحل مختلف خود را با سرعت و صلابت افزون‌تری پشت سر گذاشته است.

این پیام می‌افزاید: بررسی اجمالی حوادث و رویدادهای پس از پیروزی انقلاب نیز نشان می‌دهد که در تلاطم فراز و نشیب رویدادها، شهادت‌طلبی و به تعبیر دقیق‌تر آمادگی مردم برای فداکردن هستی خود در راه سرافرازی انقلاب اسلامی، اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی و شکست توطئه‌های دشمنان و تداوم انقلاب اسلامی بوده است.

در بخش دیگری از پیام استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: ارزیابی منصفانه وقایع این 35 سال گذشته، نشان می‌دهد که شهیدان و بازماندگان معظم آنان ستون‌های اصلی نهضت و انقلاب اسلامی بوده‌اند که در پرتو هدایت خمینی کبیر (ره) و جانشین خلفش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پرچم رستگاری و سعادت انسان را در این سرزمین به اهتزاز درآورده‌اند و پیام استقلال آزادی ملت‌های محروم را تا همیشه به قیام و بیداری فرا می‌خواند.

در این پیام آمده است: از مهم‌ترین ارزش‌هایی که انقلاب اسلامی در جامعه ما ایجاد کرده، ارزش شهادت و شهید و شناخت صحیح مرگ از دیدگاه اسلام است و روحیه مرگ ترسی را از مردم زدوده و به همه فهماند که اسلام دین حیات طیّبه و زندگانی سعادت‌مندانه در دنیا و آخرت است.

در ادامه پیام آمده است: خون پاک شهیدان، جمهوری اسلامی را تثبیت کرد، اینکه امروز پیام انقلاب اسلامی از مرزها گذشته و عرصه را بر مستکبرین عالم تنگ و خواب خوش آن‌ها را آشفته ساخته، از برکت فداکاری‌ها، جانبازی‌ها و شهادت‌هاست.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان این پیام با اشاره به بیانات امام راحل (ره) آورده است: ملت ما اکنون به شهادت و فداکاری‌ها خو گرفته است و از هیچ دشمنی و هیچ قدرتی و توطئه‌ای هراس ندارد، هراس آن دارد که شهادت مکتب او نیست، سلام خدا بر این فداکاران که در روز غربت فضیلت‌ها و ارزش‌های اسلامی به یاری خدا و دفاع از انقلاب اسلامی قد علم کردند و غریبانه جان دادند.

انتهای پیام/68003/خ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول