اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز وفات فاطمه معصومه (س)

دلبری: شهرهای قم، ‌مشهد، شیراز در 22 بهمن نورافشانی نمی‌شوند

شهردار قم گفت: امسال با توجه به مقارن بودن 21 بهمن با سالروز وفات فاطمه معصومه (س) و با هماهنگی‌های صورت گرفته 3 شهر قم، مشهد و شیراز در شب 22 بهمن نورافشانی نمی‌شوند.

دلبری: شهرهای قم، ‌مشهد، شیراز در 22 بهمن نورافشانی نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری شب گذشته در چهل و ششمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری مراسم جشن انقلاب در ایام دهه مبارک فجر در مناطق هشت‌گانه گفت: پروژه‌هایی هم به مناسبت این ایام افتتاح شد که از اعضای شورای شهر که در این مراسم‌ها حضور داشتند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: با توجه به یاوه‌گویی‌های وزیر امور خارجه و رئیس جمهوری آمریکا لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیش از پیش احساس می‌شود.

شهردار قم با بیان اینکه مکر و حیله این افراد همیشگی است، ادامه‌ داد: همانطور که امام امت فرمودند و رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند این افراد هیچ‌گاه قابل اطمینان نبوده و نیستند.

وی با اشاره به اینکه سردمداران آمریکا احساس می‌کنند جمهوری اسلامی ایران با توافق نیم‌بندی که صورت گرفته نسبت به این موضوع عقب‌نشینی کرده‌اند، تصریح کرد: مردم و در راس آن‌ها مسئولان باید با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بر شعارهایی که از ابتدای انقلاب بوده و خون‌های زیادی برای آن بر زمین ریخته شده و اهدافی که داریم، پافشاری کنند.

جمهوری اسلامی از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد

دلبری با بیان اینکه برخی از مسائل کشور از جمله سبد کالا بهانه‌هایی دست غرب داده است،‌ تصریح کرد: باید با پافشاری بیشتر بر روی شعارهایی که از قبل بر روی آن‌ها تاکید داشتیم به آمریکا و غرب بفهمانیم که جمهوری اسلامی هیچ‌گاه نسبت به مواضع خود و اهدافی که از ابتدای انقلاب داشته و برای آن‌ها خون‌های زیادی ریخته شده است، کوتاه نخواهد آمد.

وی تاکید کرد: مردم ایران هیچ‌گاه به خاطر مسائل دنیوی و مالی که حق آن‌ها است و قرار است آزاد شود از اهداف خود کوتاه نخواهند آمد و با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن این موضوع را به جهانیان نشان خواهند داد.

شهردار قم همچنین از آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است و ان‌شاءالله با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات حضور پررنگی در این مراسم خواهیم داشت.

وی در بخش پایانی اظهار کرد: امسال با توجه به مقارن بودن 21 بهمن با سالروز وفات فاطمه معصومه (س) با هماهنگی‌های صورت گرفته در سه شهر قم، مشهد و شیراز در شب 22 بهمن نورافشانی صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/78010/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول