اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کرمان:

راهپیمایی 22 بهمن مظهر اتحاد و اقتدار ملی است

بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی عظیم و حماسی 22 بهمن مظهر اتحاد و اقتدار ملی و مایه یأس و سرافکندگی دشمنان است.

راهپیمایی 22 بهمن مظهر اتحاد و اقتدار ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ‌بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان در بیانیه‌ای به مناسبت 22 بهمن آورده است: به راستی که پیروزی انقلاب اسلامی خیزشی بود که به اذعان مهربان‌ترین دوستان و خبیث‌ترین دشمنان، بزرگترین حادثه قرن بیستم و سست‌کننده بنیان‌های استعماری و استکباری قدرت‌های شرق و غرب بود.

این بیانیه می‌افزاید: سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری خردمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به توفیقات مهمی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی،‌ اقتصادی، دانش و فناوری، صنایع دفاعی و سلول‌های بنیادی دست یافته و این پیشرفت‌ها حاصل تلاش و همت 35 ساله مجموعه نظام شامل نخبگان، مدیران و اقشار مختلف مردم بوده است.

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان در این بیانیه با تبریک این ایام خجسته ضمن میثاق مجدد با آرمان‌های بلند امام راحل، تجدید بیعت با مقام منیع ولایت از آحاد ملت قهرمان ایران اسلامی به ویژه قشر فرهیخته دانشگاهی به حضور پرشور در راهپیمایی عظیم و حماسی 22 بهمن که مظهر اتحاد و اقتدار ملی و مایه یاس و سرافکندگی دشمنان است، دعوت کرده است.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: ملت ایران ثابت کرده که در مقابل شرارت‌های استکبار جهانی،‌ صهیونیسم و کشورهای مرتجع منطقه همواره به مسئولیت خویش به خوبی عمل کرده و با شعارهای اصیل و وحدت‌آفرین فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر داده و پیروی از ولی فقیه را بار دیگر به جهانیان اعلام می‌کند.

در پایان دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان عزت و افتخار تاریخی یک ملت را در گرو بصیرت، دشمن‌شناسی، حضور به‌موقع در صحنه ایثار و فداکاری آن دانسته و اعلام کردند: بی‌شک ملت فهیم و شجاع ایران اسلامی با درایت و مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان در تاریخ بشریت جاودانه هستند.

انتهای پیام/2446/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول