اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه لرستان:

دانشجویان لرستانی در 22 بهمن حضوری پررنگ دارند

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان لرستانی در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پررنگ دارند.

دانشجویان لرستانی در 22 بهمن حضوری پررنگ دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سهراب بیرانوند عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن دعوت از همه اقشار مختلف مردم به راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه شرعی و دینی است.

وی افزود:‌ دانشجویان لرستانی همگام با سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پررنگ دارند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجوی دانشگاه لرستان ادامه داد: این انقلاب دارای ویژگی‌های زیادی است که از جمله روشن بینی امام راحل در سال 57 یکی از این ویژ‌گی‌ها است که با بصیرت و رهبری امام توانست این انقلاب را به وجود آورد.

بیرانوند تصریح کرد: این انقلاب از بزرگ‌ترین اجتماع مردمی در حول و محور ولایت فقیه ایجاد شد.

وی، یکی دیگر از ویژگی‌های این  انقلاب مردمی بودن است، متذکر شد: این انقلاب مردم را از حالتی بد و سخت قبل از انقلاب به سمت رشد و پیشرفت بعد از انقلاب هدایت کرد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجوی دانشگاه لرستان یادآور شد: این انقلاب از درون مردم به وجود آمد و ما نباید این موضوع را فراموش کنیم و به همین علت است که این انقلاب بر کشورهای اسلامی دیگری مانند تونس، بحرین، سوریه تاثیر مثبتی گذاشته و این انقلاب را الگوی خود می‌دانند.

بیرانوند در ادامه به انتصابات وزارت علوم اشاره کرد و افزود: به نظر من چشم‌انداز وزارت علوم  چشم‌انداز مبهم و نامعلومی است، چرا که متاسفانه در این مجموعه افرادی دیده می‌شوند که در فتنه 88 نقش داشته‌اند.

این مسئول تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر سمت‌های کلیدی در این وزارتخانه و همچنین ادارات و ارگان‌های زیرمجموعه این وزارت چشم‌انداز خوبی را برای این وزارتخانه‌ها رقم نمی‌زند.

وی در پایان سخنان خود خطاب به مسئولان استان لرستان، ابراز داشت: مسئولان در صورت امکان در جلسه‌ها و نشست‌های این تشکل‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/2304/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول