اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور پیامی مشترک صورت گرفت

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیامی مشترک از مردم این استان برای حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در پیام آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و محمدعلی نجفی به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب آمده است: 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، عید ملی و مذهبی بزرگ ایرانیان ولایتمدار نزدیک است.

این پیام می‌افزاید: سالگرد پیروزی انقلاب یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت حق‌طلبی است که در سایه‌ رهبری داهیانه حضرت امام خمینی و حماسه عشق و عقلانیت و تدبیر طومار استکبار 2 هزار و 500 ساله را از کشورمان برچید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همیشه به عنوان موهبتی ماندگار در این بلاد اسلامی جاودان کرد.

در ادامه پیام ذکر شده است: بدون تردید با پیروزی انقلاب، استبداد و حاکمیت یک فکر بر جامعه که در زمان حکومت سلطنتی و طاغوت وجود داشت و مردم‌سالاری دینی به معنای اینکه تصمیمات کشور بر اساس رای و نظر حاکمیت مردم و در سایه دین است، جایگزین شد.

قربانی و نجفی در ادامه پیام خود آورده‌اند: امروز پیشرفت‌های چشمگیر و درخشان علمی، فنی و اقتصادی، دفاعی، نفوذ سیاسی و آرمان‌های آزادیخواهانه و عدالت‌طلب جمهوری اسلامی ایران در بین ملت‌ها و دولت‌ها در اقصی نقاط عالم از برکات انقلابی است که بیش از سه دهه عمر با برکت خود را با نشاط و امید و همبستگی مردم ایران در سایه ولایت ادامه داده است.

این پیام می‌افزاید: ملت سرافراز ایران اسلامی با تبعیت از مقام عظمای ولایت، ایستادگی بر اصول و آرمان‌های امام راحل، حرکت در مسیر اعتدال، عقلانیت و دوری از افراطی‌گری، اصرار بر حفظ استقلال همه جانبه، خودکفایی و ایستادگی در مقابل قدرت‌های سلطه‌گر به راه درخشان و پرافتخاری که با راهبری  معمار کبیر انقلاب اسلامی آغاز کردند ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام خود یادآور شدند: اینجانبان ضمن تبریک فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن روز بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق دوباره با رهبر معظم انقلاب از تمام گیلانیان فهیم و ولایتمدار که همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام شگفتی‌آفرین بوده‌اند دعوت می‌‌کنیم تا با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22بهمن پس از 24 خرداد حماسه‌ سیاسی دیگری را رقم زنند و اقتدار، اراده و عزم ملی خود را در پاسداری از انقلاب به جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام/84001/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول