اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌22 بهمن 1392 «صدای مرگ بر آمریکا در جهان طنین‌انداز می‌شود»

‌دعوت آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی از مردم برای ‌حضور گسترده ‌در راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ‌حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن را تکلیفی شرعی، قانونی و وجدانی ‌دانست و گفت: ‌در 22 بهمن ‌صدای مرگ بر آمریکا ‌در جهان طنین‌انداز خواهد ‌شد.

‌دعوت آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی از مردم برای ‌حضور گسترده ‌در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی بعد ازظهر امروز در مراسم رونمایی از یافته‌های تحقیقاتی بخش کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: اقلیم چهار فصل ایران ظرفیت بسیار خوبی برای تولید و امنیت غذایی در کشور ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: تأمین امنیت غذایی و تضمین سلامت نسل آینده جامعه را نیازمند داشتن کشاورزی سالم، فعال و کارآمد عنوان کرد و افزود: در سایه تأمین امنیت غذایی است که سلامت جامعه و امنیت در برابر تحریم‌ها و فشارهای بیگانگان حفظ می‌شود.

امام جمعه اراک آموزش، تحقیقات و ترویج را از اولویت‌ِهای مهم در بخش کشاورزی دانست و بر لزوم سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی استان تاکید کرد.

دری نجف‌آبادی ارائه تسهیلات بانکی و دولتی، اجرای طرح‌های صنایع تبدیلی و صنایع غذایی و حمایت از کشت‌های گلخانه‌ای را راههای توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یکی از نعمت‌های ارزشمندی که خداوند در اختیار ملت ایران قرار داده است، اقلیم چهار فصل و تنوع بالای آب و هوایی است که ظرفیت‌های بسیار خوبی را در امر تولید محصولات غذایی ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: بدون شک با کمی برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌توان با بهره‌گیری از اقلیم چهار فصل بسیاری از محصولات کشاورزی را پرورش داد و ضمن تأمین نیازهای غذایی داخل کشور زمینه توسعه صادرات غیر نفتی را فراهم کرد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه امنیت غذایی موجب مصونیت جامعه در مقابل تهدیدها و تحریم‌های دشمنان می‌شود، بیان کرد: امنیت غذایی نقش موثری در سلامت فکری و جسمی افراد جامعه داشته و  موجب بی‌نیازی کشور از واردات می‌شود.

دری ‌نجف‌آبادی بر لزوم حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغ‌های استان تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: امروز بخش قابل توجهی از آب موجود در کشور در بخش کشاورزی به هدر می‌رود که استفاده بهینه از آب و خاک همراه با یکپارچه سازی و استفاده از آبیاری نوین کشاورزی نقش به سزایی در کاهش مصرف آب دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن را تکلیفی شرعی، قانونی و وجدانی برای امت اسلامی و هر‌گونه سهل انگاری در آن را ظلم به شهدا و رهبری دانست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در روز 22 بهمن ملت ایران با حضور حداکثری خود صدای مرگ بر آمریکا را در جهان طنین‌انداز خواهد کرد و به گوش دشمنان نظام و استکبار جهانی می‌رساند.

انتهای پیام/87003/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول