اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

دنیا رویکرد ملت ایران را نسبت به مذاکرات ژنو 22 بهمن خواهد دید

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: دنیا در یوم‌الله 22 بهمن امسال رویکرد مردم ایران نسبت به مذاکرات ژنو و عملکرد آمریکا را خواهد دید.

دنیا رویکرد ملت ایران را نسبت به مذاکرات ژنو 22 بهمن خواهد دید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر شب گذشته در چهل و ششمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر ضرورت حضور پرشور و حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مردم ایران با حضور در این راهپیمایی با آرمان‌های امام راحل تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهد داد که این ملت همچنان بر سر پیمان خود با امام هستند، ادامه داد: ملت ایران یک بار دیگر به جهانیان اعلام خواهند کرد که در کنار رهبر معظم انقلاب به سمت اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب حرکت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه سی و پنج سال است که سرنوشت مردم ایران در دستان خودشان است، عنوان کرد: استکبار جهانی علاقه‌مند نیست که هیچ کشوری در جهان استقلال داشته باشد و در همین راستا از هیچ اقدامی برای برهم زدن استقلال کشورها دریغ نمی‌کند.

جمهوری اسلامی ایران الگوی مبارزه با استکبار در جهان است

وی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو در دنیا مطرح است، یادآور شد: این الگو بودن به دلیل سمت و سو و زاویه‌ای است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استکبار دارد.

آتش‌زر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره فرمودند دل دشمن هیچ وقت با ما صاف نخواهد شد، تصریح کرد: کشور اکنون در حال تجربه راه جدیدی در مذاکرات است البته رهبر انقلاب فرمودند که من به این مذاکرات خوش‌بین نیستم.

وی با بیان اینکه دنیا در یوم‌الله 22 بهمن امسال رویکرد مردم ایران نسبت به مذاکرات ژنو و عملکرد آمریکا را خواهد دید، تاکید کرد: آن‌ها به حرفی که می‌زنند پایبند نیستند و رسماً زورگویی می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: دولتمردان جمهوری اسلامی باید بدانند غرب و آمریکا زبانی به جز زبان زور نمی‌فهمند و زبان عدالت برای آن‌ها مطرح نیست.

آمریکا توان و جرات حمله به ایران را ندارد

وی با بیان اینکه امیدواریم وزیر امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده با آگاهی، تیزبینی و هوشیاری در مجامع بین‌المللی حضور پیدا کنند، گفت: اینکه 1+5 حاضر شده با ما پشت یک میز بنشیند نشانه اوج قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

آتش‌زر با تاکید بر اینکه اگر این‌ها توانی داشتند نیازی به پشت میز نشستن احساس نمی‌کردند، خاطرنشان کرد: بدون هیچ مجوزی از شورای امنیت به لیبی و عراق حمله کردند و هر کجای دیگر هم که تشخیص بدهند که توان این کار را دارند، حمله خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جرات حمله به ایران در آمریکا و غرب وجود ندارد، افزود: اگر روزی به کشور ما تعرضی صورت بگیرد از قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آگاه خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان تصریح کرد: امیدواریم در راهپیمایی 22 بهمن شاهد حضور گسترده مردم به عنوان قدرت اصلی جمهوری اسلامی باشیم تا مشت محکمی به دهان تمام یاوه‌گویان باشد.

انتهای پیام/78010/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول