اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی تاکید کرد

حضور پرشور جامعه کارگری در راهپیمایی 22 بهمن

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: جامعه کارگری آذربایجان غربی در راهپیمایی 22 بهمن ماه به صورت پرشور و داوطلبانه شرکت می‌کنند.

حضور پرشور جامعه کارگری در راهپیمایی 22 بهمن

اسلام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن 22 بهمن قرار گرفته‌ایم، این ایام را تبریک گفت و اظهار داشت: جامعه کارگری در راهپیمایی 22 بهمن ماه کنار سایر اقشار جامعه اعم از فرهنگیان، دانشجویان، اصناف و ... قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه کارگران کشورمان در زمان بروز تحولات جدی در عرصه سیاسی و اقتصادی کشور ایفای نقش کرده و برای فروپاشی نظام سلطنتی خون دادند، ادامه داد: فعالیت‌ این قشر در قالب تشکیلاتی نظام‌مند با عنوان خانه کارگر استمرار یافت.

این فعال جامعه کارگری ادامه داد: خانه کارگر برای حراست و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفای نقش کرده و در بستر زمان ضمن حمایت از آرمان‌های اصیل امام و شهداء برای پیگیری مطالبات و خواسته‌های این طبقه تلاش کرده است.

صادقی اضافه کرد: در خلال سال‌های 56 و 57 در اوج مبارزات مردمی علیه رژیم ستم‌شاهی کارگران در تجمع‌ها، راهپیمایی‌‌ها و اعتصابات حضور فعال و چشمگیر داشتند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اعتصاب را شکسته و با همه توان در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول کار شدند با وجودی که سرمایه‌داران و کارشناسان واحدها را رها و به خارج از کشور عزیمت کرده بودند، نسبت به راه‌اندازی مجدد صنایع اقدام کردند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با اظهار به اینکه کارگران از اقشار صبور و با سعه صدر بالا قلمداد می‌شوند، اظهار داشت: این قشر با وجود دانش سیاسی اندک، وضعیت اقتصادی موجود را معلول تحریم‌ اقتصادی دشمن می‌دانند و برای گرداندن چرخ اقتصاد کشور تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/61002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول