اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

ملت ایران 22 بهمن یاوه‌سرایی آمریکا را پاسخ می‌دهد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ملت ایران روز 22 بهمن ماه با وحدت و همدلی یاوه‌سرایی‌های مقامات آمریکایی را با مشت‌های گره کرده پاسخ خواهد داد.

ملت ایران 22 بهمن یاوه‌سرایی آمریکا را پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، آیت‌الله اسدالله ایمانی امشب در مراسم جشن انقلاب که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از اقشار مردم کازرون در مسجد امام زمان (عج) این شهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در سخنانی به وجوه تشابه مشترکات انقلاب پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) پرداخت و اظهار داشت: پیامبر مکرم اسلام پیش از بعثت در غار حرا مشغول به خودسازی و توجه به آفرینش و تقویت و پرورش روح اللهی خود بود و حضرت امام نیز پیش از پیروزی انقلاب اسلامی عمده همت خود را به خودسازی و به خود رسیدن سپری کرد.

وی افزود: نکات لازم اللهی از طریق فرشتگان به پیامبر اسلام نازل می‌شد و نیز امام راحل در قم در محضر عالمانی وارسته و شایسته مانند آیت‌الله شاه آبادی(ره) هفت سال مورد پرورش و تربیت قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: پیامبر بزرگوار اسلام از ابتدای بعثت و نبوت، با جذب افرادی از کشورها و نژادهای گوناگون رسالت خود را جهانی می‌دید در حالی که امام(ره) مانند پیامبر از همان دوران جوانی نیز به فکر تشکیل حکومت اسلامی بود.

ایمانی تصریح کرد: امام خمینی(ره) از سال 1320 در دوران تحصیل خود با صلابت و استواری برای برقراری حکومت اسلامی قیام و مسئله حکومت اسلامی را در دنیا مطرح و عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) از همان آغاز قیام دفاع از اسلام و آرمان‌های اسلامی را پیش گرفت گفت: حتی دکترین جبهه ملی در خدمت امام توافقنامه‌ای امضا کردند که حکومت سلطنتی باید حذف و حکومت اسلامی جایگزین شود.

امام جمعه شیراز در ادامه با بیان اینکه حرکت پیامبر(ص) و امام راحل با هدایت و عنایت اللهی همراه بود ابراز داشت: بر همین اساس سختی‌ها و مشکلات یکی پس از دیگری با فضل و لطف خداوند از پیش پای این دو بزرگوار برطرف می‌شد.

ایمانی گفت: بر اساس نمونه و نشانه‌ها، عبور از گردنه‌های صعب‌العبور و مشکلات عدیده بیانگر این بوده که انقلاب اسلامی یک انقلاب غیرعادی و عنایت اللهی یاور و پشتیبان آن است.

وی به انقلاب‌های دنیا از جمله انقلاب‌های کبیر فرانسه، بلشویک‌ها، چین و الجزایر و نیز نهضت‌هایی که امروزه در جهان اسلام رخ می‌دهد اشاره کرد و افزود: هیچ‌کدام از این انقلاب‌ها و نهضت‌ها شبیه به انقلاب اسلامی نیست و آنچه را که انقلاب اسلامی مردم ایران را متمایز می‌کند وجود رهبری جامع‌الشرایط است که انقلاب‌های دیگر از آن بی‌بهره بوده‌اند.

امام جمعه شیراز بیان داشت: وجود رهبری حکیمی مانند امام راحل و شاگرد دانشمند ایشان مقام معظم رهبری در انقلاب اسلامی باعث خنثی شدن تمام نقشه‌های دنیای استکبار به ویژه آمریکا از بدو انقلاب تاکنون شده است.

ایمانی مصادره شدن نهضت امروزه دنیای اسلام از جمله مصر و لیبی توسط دشمن را نبود رهبری عنوان کرد و گفت: از اینکه دشمن یارای ایستادگی در مقابل انقلاب اسلامی ایران را ندارد فقط رهنمون‌ها و هدایت‌های حکیمانه رهبری جامعه است.

وی اضافه کرد: آمریکا دوبار از بدو انقلاب اسلامی تاکنون گزینه نظامی خود را از روی میز برداشته یکی در سال 58 حمله نظامی به طبس و دیگری در سال 59 جنگ تحمیلی و حمایت همه‌جانبه از رژیم صدام ملعون که در هر دو آن دست از پا درازتر منجر به شکست شده است.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس خط بطلان بر گزینه‌های روی میز آمریکا کشیده است بنابراین از هیچ گزینه دیگر روی میز آن واهمه‌ای ندارد.

ایمانی در پایان از ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی خواست یک‌بار دیگر با وحدت و همدلی با تمام سلایق در راهپیمایی حضور داشته باشند و پاسخ یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکا را با مشت‌های گره کرده بدهند.

انتهای پیام/2448/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول